2023

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63222

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасний стан та перспективи повоєнного розросту міжнародного ділового туризму в концепті сталого розвитку туристичної індустрії України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Стригуль, Лариса Станіславівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Болюх, Ірина Олегівна
    У представленій науковій статті на основі здійсненого комплексу досліджень автором проаналізовано сучасний стан та перспективи повоєнного розросту міжнародного ділового туризму в концепті сталого розвитку туристичної індустрії України, як одного з провідних інструментів стимулювання відновлення економіки держави. Проведене авторське дослідження дозволило визначити, що міжнародний туризм загалом та його елементи зокрема, такі як діловий туризм, є надзвичайно важливим аспектом діяльності туристичної індустрії нашої держави щодо ефективного управління економічними процесами і потребують відповідного оновлення підходів до їх реалізації, забезпечення, розробки та якісного перегляду щодо їх впровадження у життя саме в концепті сталого розвитку. Здійснено дослідження статистики міжнародного туризму нашої країни та порівняльний аналіз обсягів витрат на виїзний та в’їзний туризм, систематизовано та проаналізовано чинники негативного впливу на їх рівень. Надано удосконалене авторське розуміння напрямків та перспектив повоєнного розросту міжнародного ділового туризму в концепті сталого розвитку туристичної індустрії. Також стисло досліджено основні ознаки та принципи «сталого туризму» та запропоновано авторське бачення цього напрямку у перспективному контексті. Доведено, що туризм є однією з найбільших у світі галузей та категорій міжнародної торгівлі, що визначається вражаючою мережею соціально-економічної діяльності та інфраструктурою, необхідною для її підтримки. На основі цього показано та доведено з авторської точки зору, що реалізація міжнародного ділового бізнесу в концепті сталого розвитку в повоєнний період дасть змогу: опанувати новітні організаційно-економічні цінності та адаптуватися до них; здійснити впровадження концепції сталого розвитку в індустрію міжнародного ділового туризму на основі визначення особливостей його створення, розподілу, накопичення та споживання результатів; сформувати нову модель реалізації та споживання з урахуванням чинників соціально-етнічного характеру.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтеграційний підхід до забезпечення сталості туристичної дестинації через проєкти розвитку сільського туризму
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Датченко, Євгеній Олексійович; Шевцов, Тарас Миколайович; Копейченко, Євген Андрійович
    Визначено значення стратегічного партнерства в процесах розвитку туристичної дестинації. Партнерство дозволить суб’єктам туристичної галузі, на основі розподілу прав, обов’язків, відповідальності, функцій та ресурсів між учасниками, створити комплексний туристичний продукт, сформувати результативну комерційну систему із врахуванням інтересів кожного учасника партнерства. Результатами стратегічного партнерства є створення конкурентоспроможної ринкової пропозиції, розвиток території та громади; диверсифікація туристичного продукту; поліпшення якості послуг. Обґрунтовано концепцію стійкого розвитку туристичної дестинації через розвиток сільського туризму за активної участі приймаючої громади. Критеріями розвитку сільського туризму на основі диверсифікації туристичного продукту з метою забезпечення сталості туристичної дестинації є розвиток екологічних ініціатив, екологічна освіта для туристів; розвиток підприємницьких навичок населення громади; забезпечення рекреаційної цінності території; зменшення нерівності та підвищення стійкості сільської громади; збільшення доходів сільської громади; створення додаткової вартості туристичного продукту та підвищення добробуту населення. Розроблено бізнес-модель розвитку сільського туризму в с. Височинівка Зміївської міської громади. Сильними сторонами проєкту є чисте та безпечне довкілля; наявність природних ресурсів, вигідне економіко-географічне розташування; наявність високоякісної транспортної інфраструктури; туристичний потенціал Зміївської громади; наявність пам’яток релігійного значення та місця паломництва парафіян; гостинність населення; наявність осередку освіти; розвиток народних ремесел, розвиток виноградарства; обізнаність організаторів в питаннях впровадження екологічних практик в діяльність засобів розміщення; обізнаність організаторів в питаннях маркетингу та просування послуг сільського туризму; зацікавленість громади проектами розвитку села. Використано бізнес-модель Канвас, яка описує бізнес-процеси сільської садиби в с.Височинівка.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування методів ефективного відбору устаткування для закладів туризму та готельно-ресторанного бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Александрова, Вікторія Олександрівна; Стригуль, Лариса Станіславівна
    Туристичний та готельно-ресторанний бізнес є перспективним напрямом розвитку підприємництва в Україні. Одним із головних завдань успішного його ведення залишається раціональний підбір обладнання та енергоефективних технологій, які дозволяють відкрити підприємцям нові можливості для залучення клієнтів, що згодом зможе спричинити новий поштовх розвитку цього бізнесу в Україні. Актуальність теми статті зумовлена тим, що готельно-ресторанний бізнес є однією галузей харчової промисловості, в якій вимоги до якості послуг та продукції надзвичайно високі. Це обумовлює високу якість необхідного устаткування, що в свою чергу тягне підвищену фінансову навантаженість на цей бізнес. Сучасний ринок обладнання представляє для споживачів широкий асортимент ресторанного обладнання різних цінових категорій та якості. При виборі обладнання для туристичного та готельно-ресторанного бізнесу необхідно враховувати якість та гарантії, які пропонує виробник; ціну, країну виробника. Для ефективного вирішення цієї задачі власнику бізнеса потрібно залучати висококваліфікованих спеціалістів з цієї галузі, що тягне за собою додаткові витрати, або намагатися вирішити цю задачу власними силами. Метою статті є формування узагальнених рекомендацій щодо використання методів відбору устаткування для готельно-ресторанного бізнесу за критерієм енергоефективності та конкурентоспроможності. У статті виконано огляд проблеми вибору необхідного устаткування для готельно-ресторанної справи, розглянуто основні типи використовуємого обладнання і його технологічні показники, та визначено основні економічні показники, які мають бути враховані для його ефективного вибору.