2023
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63222
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Цифровізація методів ціноутворення для визначення оптимальної ціни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Васильцова, Світлана Олександрівна; Гасюк, Максим ОлександровичУ статті розглядає сучасні підходи до ціноутворення в умовах цифрової трансформації бізнесу. Автор розглядає вплив штучного інтелекту, динамічного ціноутворення та персоналізації на формування оптимальних цінових стратегій. Стаття розкриває, як алгоритми машинного навчання дозволяють бізнесу ефективно аналізувати великі обсяги даних та точно прогнозувати ринкові тенденції. Зосереджуючись на динамічному ціноутворенні, в контексті цифрового середовища виявляється як стратегія, що дозволяє компаніям оперативно реагувати на зміни ринкових умов та ефективно адаптувати ціни до попиту та конкуренції в реальному часі. Специфічною рисою статті є аналіз впливу персоналізації на цінові пропозиції. Висвітлення індивідуальних потреб та покупкових звичок клієнтів дозволяє підприємствам створювати унікальні цінові стратегії, що підвищує рівень лояльності та задоволення клієнтів. Персоналізація цінових пропозицій та експерименти з різними стратегіями також визначаються як ключові чинники оптимізації ціноутворення. Ця стаття служить важливим джерелом для тих, хто прагне зрозуміти, як цифрові інструменти формують новий підхід до ефективного управління ціноутворенням в сучасному бізнес-середовищі. В цілому, цифровізація методів маркетингового ціноутворення не лише забезпечує більшу точність та ефективність визначення цін, але і відкриває нові можливості для бізнесу в адаптації до змін у ринкових умовах та задоволенні індивідуальних потреб клієнтів. Бізнес може використовувати цифрові платформи для проведення аукціонів чи ліцитацій для своїх товарів або послуг. Це не тільки створює конкуренцію серед покупців, але й дозволяє ефективно визначати оптимальну ціну на основі реального попиту. Цифрова трансформація у маркетинговому ціноутворенні відкриває нові можливості для бізнесів у визначенні оптимальної ціни товару. Використання аналітики, персоналізації, динамічного ціноутворення та інших цифрових інструментів дозволяє максимізувати прибуток, адаптуючись до швидко змінюючихся умов ринку. Розвиток цифрових стратегій у сфері ціноутворення визначає новий стандарт ефективного управління ціноутворенням, що дозволяє компаніям залишатися конкурентоспроможними в сучасному цифровому бізнес-середовищі.Публікація Напрямки вдосконалення ефективності процесу рекрутингу з використанням цифрових технологій для українського IT-бізнесу в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ходирєва, Оксана ОлегівнаУ статті вказано, що російське повномасштабне вторгнення в Україну в лютому 2022 року спричинило критичний вплив на макроекономічну систему України, через це особливого значення отримало збереження та забезпечення функціонування ринку праці України. Проаналізовано наявні тенденції на ринку праці IT-бізнесу. Зазначено, що ІТ-бізнес найменше постраждав від війни, але ринок кадрів для більшості компаній суттєво змінився, це ставить нові задачі перед процесом рекрутингу персоналу. Доведено, що співробітники ІТ-компаній - особливо цінний ресурс. Використання їх інтелектуального потенціалу дозволяє українському ІТ-бізнесу розвиватися та успішно конкурувати на міжнародному ринку. Вказано, шо рекрутинг персоналу безпосередньо впливає на забезпечення компанії кваліфікованим персоналом з необхідними компетенціями, а діджиталізація його процесів одним з факторів забезпечення ефективного процесу підбору персоналу. Виокремлено 7 основних трендів, які зараз діють в ІТ-бізнесі під час воєнного стану. Вказано, що основним завданням є забезпечити подальшу стабілізацію та зростання ІТ-галузі, для збереження інтелектуального потенціалу її працівників та припинення відтоку кадрів. Доведено, що дослідження технології і проблематики рекрутингових послуг в Україні є досить новою, оскільки теорія і практика рекрутингу в високотехнологічних сферах діяльності в даний час знаходиться на стадії розвитку, відповідно не існує єдиного підходу до вирішення існуючих проблем та завдань. Виділено 3 основні онлайн-ресурси для підбору кадрів онлайн. Вказані переваги та недоліки кожного з них. Розглянуто актуальні інструменти, які допомагають в підборі висококваліфікованих кадрів. Розглянуто методологію створення запиту, основні фільтри пошуку та логічні оператори. В результаті дослідження доведено, що удосконалення шляхів відбору персоналу здійснюється завдяки цифровим технологіям, які дозволяють оптимізувати безпосередньо процес підбору та покращити його якісні показники.