2023
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63222
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні основи ефективності використання транспортного агрегату(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Колєснік, Іван Васильович; Калінін, Євген Іванович; Колєснік, Юліана Ігорівна; Шевченко, Ігор ОлександровичВ статті наведено теоретичні основи ефективності використання транспортного агрегату, що сприяють підвищенню продуктивності, надійності та довговічності роботи, поліпшенню тягово-зчіпних властивостей, гальмівних якостей, стійкості, зниження витрати палива трактора, базується на взаємодоповнюючих та основних динамічних і кінематичних залежностях руху трактора та причепа.Документ Енерготехнологічна адаптація тракторів загального призначення(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Лебедєв, Анатолій Тихонович; Лебедєв, Сергій Анатолійович; Коробко, Андрій Іванович; Шуляк, Михайло Леонідович; Мурчич, Максим Миколайович; Пирогов, Олексій ОлексійовичВ статті викладені проблеми енерготехнологічної адаптації тракторів загального призначення. Визначено, що енерготехнологічна адаптація тракторів загального призначення оцінюється за ступенем зниження його енерговитрат в агротехнологіях при реалізації біопотенціалу сільгоспкультур. Обґрунтовані тягово-енергетичні режими роботи трактора для основних груп ґрунтообробки при нестабільному тяговому навантаженні. Доказано, що реалізація тягово-енергетичних показників трактора ефективно при оцінці їх взаємозв’язку з біопотенціалом оброблюваних сільгоспкультур. Теоретично обґрунтовані і практично реалізована методика забезпечення відповідності енерговитрат тракторного агрегату і втрат енергії врожаю оброблюваних сільгоспкультур. Запропонована методика оцінки біопотенціалу сортових можливостей основних сільгоспкультур, що базується на оптимізації технологічного процесу , а також добрив з врахуванням метеорологічних факторів і природного потенціалу ґрунту. Виконана експлуатаційно-технологічна оцінка енерготехнологічної адаптації тракторів загального призначення при збиранні кукурудзи на зерно і ярової пшениці.Документ Формування слідкуючого руху колісного трактора в умовах його автоматичного водіння(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Калінін, Євген Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Колодненко, Віталій МиколайовичВ роботі проаналізовано вплив конструктивних параметрів колісних та гусеничних машин на можливість їх представлення в якості систем автоматичного керування. Складена математична модель динаміки самохідної машини по опорній поверхні. Аналіз результатів досліджень показує, що відведення коліс, що характерне переважно для транспортних машин, призводить до досить складної математичної моделі об'єкта управління. Фізично це пояснюється розбіжністю напрямків сили тяги та вектору швидкості. Аналогічний результат виходить у тому випадку, коли досліджується гусенична машина. Але фізична причина появи у схемі ідеальної форсуючої ланки тут, звичайно, інша: під дією тягового опору зміщується назад відносно опорної точки миттєвий полюс повороту. Своєрідність самохідної машини як об'єкта, що виконує рух стеження, виявляється в тому, що в структурну схему додається ще одна інтегруюча ланка. Тому в одноконтурній структурній схемі системи автоматичного водіння завжди присутні мінімум дві послідовно з'єднані інтегруючі ланки.Документ Аналіз впливу факторів на ефективність гальмування тракторно-транспортного поїзду(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Колєснік, Іван Васильович; Шевченко, Ігор Олександрович; Колєснік, Юліана ІгорівнаЕфективність використання тракторів на транспортних роботах визначається складом тракторного поїзда, кількістю причепів, їх типом та загальною вантажопідйомністю, маневреністю, швидкістю руху тракторного поїзда, його стійкістю, гальмівними якостями, умовами праці оператора. Однак висока швидкість руху тракторного поїзда і реалізація максимальної потужності трактора при різноманітності вантажів, що перевозяться, стан властивостей дорожніх фонів і ряду конструктивних особливостей рухомого складу призводять допідвищення динамічних навантажень. Це викликає виникнення підвищених коливальних процесів у системі "ґрунт - причіп ~ трактор", погіршує тягово-зчіпні властивості, керованість, стійкість, ергономічні та розгінно гальмівні властивості.