2012

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС»
    (НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.; Сударкіна, Світлана Петрівна
    У статті розглянуто важливість та необхідність розробки маркетингової стратегії та її удосконалення. Виявлено мету, завдання маркетингу, а також стратегії даного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова діяльність в залежності від етапу життєвого циклу товару
    (НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.
    Стаття присвячена важливій ролі використання концепції життєвого циклу товару. Розглянуто сутність життєвого циклу товару, особливості маркетингової діяльності на кожному з етапів, а також види маркетингових стратегій та заходів, які залучаються відповідно цим стадіям.