2012
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС»(НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.; Сударкіна, Світлана ПетрівнаУ статті розглянуто важливість та необхідність розробки маркетингової стратегії та її удосконалення. Виявлено мету, завдання маркетингу, а також стратегії даного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії.Документ Маркетингова діяльність в залежності від етапу життєвого циклу товару(НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.Стаття присвячена важливій ролі використання концепції життєвого циклу товару. Розглянуто сутність життєвого циклу товару, особливості маркетингової діяльності на кожному з етапів, а також види маркетингових стратегій та заходів, які залучаються відповідно цим стадіям.