2012
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Данько, Тарас Володимирович; Волікова, Марія ВасилівнаВ статті проаналізовані сучасні підходи до класифікації маркетингових затрат підприємства, виділені їх недоліки та зроблено їх уточнення на основі досвіду зарубіжних та вітчизняних вчених для вирішення проблеми оцінки ефективності маркетингової діяльності.Документ Розвиток високотехнологічного підприємництва в країнах ЄС(НТУ "ХПІ", 2012) Данько, Тарас ВолодимировичМетою статті є аналіз поточного стану розвитку високотехнологічного підприємництва в країнах ЄС. Уточнено перелік провідних інноваційних країн ЄС, до яких віднесено Швецію, Фінляндію та Данію. Проаналізовано стан інноваційних систем цих країн та визначено їх особливості, які сприяють розвитку високотехнологічного підприємництва.Документ Підприємницький підхід до розробки інноваційного товару(НТУ "ХПІ", 2012) Данько, Тарас Володимирович; Сметана, Ю. О.Метою статті є аналіз особливостей застосування підприємницького підходу до розробки інноваційних товарів на технологічних підприємствах. Дослідження спирається на висновки про те, що процес інновації є підприємницьким за своїм змістом. Важливою складовою цього процесу є встановлення та підтримання таких відносин з майбутніми споживачами продукції, які дозволяють проактивно розробляти інноваційний товар.