2012
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Обгрунтування основних напрямків розвитку брендингової політики промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Воліков, В. В.; Ларка, Микола ІвановичВ статті пропонується комплекс заходів, які направлені на розвиток брендингової політики промислового підприємства для підвищення його конкурентних позицій на ринку на основі аналізу маркетингового середовища, а також аналізу зовнішніх чинників, що впливають на ефективність діяльності підприємства. Зроблено обгрунтування ефективності основних напрямків брендингової політики які направлені на розвиток бренду та підвищення його рейтингу.Документ Використання мультиплікатора для оцінювання вартості ІТ-компаній(НТУ "ХПІ", 2012) Гнесіна, Наталія Віталіївна; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана ПетрівнаВ статті розглянуті особливості використання аналогового методу оцінювання бізнес-компанії на основі мультиплікаторів. Визначені умови використання мультиплікаторів для оцінювання ІТ-компаній з урахування конкретних особливостей сучасного ринку ІТ-технологій.Документ Оцінювання вартості бренду промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Воліков, В. В.; Ларка, Микола ІвановичУ статті розглядаються методи оцінювання вартості бренду промислового підприємства. Виконано огляд та аналіз існуючих методів оцінювання вартості бренду. Викладено власне бачення проблеми оцінювання вартості товарних брендів та запропоновано метод її рішення.