2012

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Обгрунтування основних напрямків розвитку брендингової політики промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Воліков, В. В.; Ларка, Микола Іванович
    В статті пропонується комплекс заходів, які направлені на розвиток брендингової політики промислового підприємства для підвищення його конкурентних позицій на ринку на основі аналізу маркетингового середовища, а також аналізу зовнішніх чинників, що впливають на ефективність діяльності підприємства. Зроблено обгрунтування ефективності основних напрямків брендингової політики які направлені на розвиток бренду та підвищення його рейтингу.
  • Ескіз
    Документ
    Використання мультиплікатора для оцінювання вартості ІТ-компаній
    (НТУ "ХПІ", 2012) Гнесіна, Наталія Віталіївна; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна
    В статті розглянуті особливості використання аналогового методу оцінювання бізнес-компанії на основі мультиплікаторів. Визначені умови використання мультиплікаторів для оцінювання ІТ-компаній з урахування конкретних особливостей сучасного ринку ІТ-технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання вартості бренду промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Воліков, В. В.; Ларка, Микола Іванович
    У статті розглядаються методи оцінювання вартості бренду промислового підприємства. Виконано огляд та аналіз існуючих методів оцінювання вартості бренду. Викладено власне бачення проблеми оцінювання вартості товарних брендів та запропоновано метод її рішення.