2012

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Основні види диверсифікації господарської діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2012) Брінь, Павло Володимирович; Драмарецька, І. Г.
    У статті розглянуто основні причини, види і шляхи диверсифікації господарської діяльності підприємства. Дана оцінка декількох точок зору зарубіжних вчених про визначення диверсифікаційних процесів. Також освічені дві основних групи методів диверсифікації з урахуванням її принципів та видів. Дано оцінку як краще підприємство має вибрати оптимальний варіант вкладення капіталу із максимально можливим прибутком і забезпеченням фінансової стійкості підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Інтеграційні перспективи України та шляхи їх реалізації
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ситнік, І. В.
    Глобалізація передбачає створення однополярного світу на основі єдиної виробничої системи і єдиного глобального ринку, в якому вільно переміщуються капітали, товари, послуги, трудові ресурси. Стратегії розвитку окремих держав координуються єдиною наддержавою, яка має глобальні переваги в економічному і політичному аспектах.
  • Ескіз
    Документ
    Економетрична модель оцінки ефективності фінансово-кредитного механізму функціонування капіталу акціонерних товариств
    (НТУ "ХПІ", 2012) Кравець, А. В.
    Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти оцінки ефективності функціонування фінансово-кредитного механізму акціонерних товариств за допомогою багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу, побудовано економіко-математичні моделі взаємозв’язку між результативними показниками рента-бельності загального, власного та акціонерного капіталу та факторними показниками фінансово-господарської діяльності акціонерних товариств.
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до комплексної оцінки соціально-економічної ефективності використання брендів промислових підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2012) Тімонін, К. О.
    Оцінка ефективності використання бренду (ЕВБ) є ключовим елементом забезпечення психологічно-комунікативної та економічної ролі бренду у маркетинговій діяльності підприємств. Цьому питанню присвячені праці зарубіжних та вітчизняних вчених, які намагаються адаптувати існуючі методичні розробки для використання в діяльності промислових підприємств. Але питання комплексної оцінки ЕВБ залишається ще недостатньо вирішеним.