2012
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Аутсорсинг як засіб віртуалізації бізнесу(НТУ "ХПІ", 2012) Прохоренко, Олена ВікторівнаУ статті розглянуте місце аутсорсингу й інтеграції як протилежних процесів у полі матриці «ріст-доля», висвітлена можливість застосування аутсорсингу на різних стадіях існування бізнесу.Документ Умови формування інвестиційної привабливості промислових підприємств(НТУ "ХПІ", 2012) Чуприна, Н. М.В роботі проаналізована трансформація мотивації стратегічних інвесторів в підприємства промисловості України. Виявлено параметри інвестиційних стратегій на різних стадіях життєвого циклу інвестиційних ресурсів що дозволяє розробити оптимальну, як для інвесторів, так і для підприємства інвестиційну стратегію залучення коштів.Документ Диверсифікація як можливий напрям зростання промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Грабович, Т. С.У статті досліджено основні передумови, види та форми диверсифікації діяльності підприємств як складового елементу їх зростання.Документ Економічний механізм інноваційного розвитку підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Лисаченко, П. О.; Подрез, Ольга ІванівнаРозглянуто проблему інноваційного розвитку підприємства в умовах обмеженості ресурсного потенціалу.Документ Стратегія технологічної безпеки регіону(НТУ "ХПІ", 2012) Жаворонкова, Г. В.В статті з’ясовано співвідношення національної безпеки та державної регіональної політики. Наведено принципи державної технологічної політики та дано визначення технологічній безпеці регіону. Розроблено концепцію формування механізму забезпечення стратегії технологічної безпеки регіону.Документ Диверсифікація як один із шляхів підвищення ефективності діяльності підприємств(НТУ "ХПІ", 2012) Майстро, Руслана Григорівна; Датов, В. Ф.У статті розглянуті основні причини, види і шляхи підвищення ефективності диверсифікації діяльності підприємства.Документ Маркетингова діяльність в залежності від етапу життєвого циклу товару(НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.Стаття присвячена важливій ролі використання концепції життєвого циклу товару. Розглянуто сутність життєвого циклу товару, особливості маркетингової діяльності на кожному з етапів, а також види маркетингових стратегій та заходів, які залучаються відповідно цим стадіям.