2012

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Мотивацiя персоналу на пiдприємствi в умовах кризи
    (НТУ "ХПІ", 2012) Замула, Олексій Олександрович; Боровська, О. В.
    У статті піднята проблема мотивації персоналу в умовах кризи. Необхідність вживання автоматизованої системи для збору, зберігання показників і організації обліку суб’єктивних оцінок роботи персоналу. У статті приведені значимі чинники, від яких залежить працездатність.
  • Ескіз
    Документ
    Аутсорсинг як засіб віртуалізації бізнесу
    (НТУ "ХПІ", 2012) Прохоренко, Олена Вікторівна
    У статті розглянуте місце аутсорсингу й інтеграції як протилежних процесів у полі матриці «ріст-доля», висвітлена можливість застосування аутсорсингу на різних стадіях існування бізнесу.
  • Ескіз
    Публікація
    Основні види диверсифікації господарської діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2012) Брінь, Павло Володимирович; Драмарецька, І. Г.
    У статті розглянуто основні причини, види і шляхи диверсифікації господарської діяльності підприємства. Дана оцінка декількох точок зору зарубіжних вчених про визначення диверсифікаційних процесів. Також освічені дві основних групи методів диверсифікації з урахуванням її принципів та видів. Дано оцінку як краще підприємство має вибрати оптимальний варіант вкладення капіталу із максимально можливим прибутком і забезпеченням фінансової стійкості підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Таксономія типів організаційної культури
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ситник, Н. І.
    В дослідженні розроблена таксономія типів організаційної культури, що базується на співвідношенні двох факторів: сприйнятливість до змін та внутрішня інтегрованість. В залежності від рівня розвитку виділених факторів пропонується розрізняти слабку, консервативну, розмиту, сильну і помірно розвинену організаційні культури.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи щодо формування та реалізації комплексної стратегії розвитку вітчизняних багатогалузевих підприємств АПК
    (НТУ "ХПІ", 2012) Муртазіна, Н. В.
    У статті розглянуто основні важелі, методи і підходи до процесу управління стратегічним розвитком організації, який розглядається через його стадії і базується на системно-комплексному підході з урахуванням факторів прямого та непрямого впливу, факторів організації і комунікації у загальній системі управлінського процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування вибору математико-статистичних методів аналізу при визначенні результативності бізнесу
    (НТУ "ХПІ", 2012) Єршова, Наталя Юріївна; Манжай, В. О.
    У статті досліджено проблему вибору математико-статистичних методів аналізу при вирішення управлінських завдань, обґрунтовано доцільність використання кореляційного аналізу для встановлення залежності між показниками результативності бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Роль нематеріального заохочення персоналу у мотивації трудової діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2012) Лелі, Ю. Г.
    У статті розкрито суть мотивації та результативності праці, визначено їх взаємозв'язок. Розглянуто практичний досвід розвинених країн щодо підвищення зацікавленості персоналу в результатах праці через використання систем, а також доцільність видокремлення нематеріальної мотивації, запропоновано схему взаємозв’язку матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку
    (НТУ "ХПІ", 2012) Чежія, Я. Г.; Майстро, Руслана Григорівна
    У статті визначено напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку. Розроблено рекомендації з формування стратегії просування продукції фармацевтичного підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС»
    (НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.; Сударкіна, Світлана Петрівна
    У статті розглянуто важливість та необхідність розробки маркетингової стратегії та її удосконалення. Виявлено мету, завдання маркетингу, а також стратегії даного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД")
    (НТУ "ХПІ", 2012) Голубко, Є. В.
    В статті запропоновано методичні рекомендації щодо формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ДП “Харківський машинобудівний завод “ФЕД”). Обґрунтовано послідовність заходів щодо удосконалення управління конкурентоспроможністю ДП ХМЗ “ФЕД”.