2012
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Мотивацiя персоналу на пiдприємствi в умовах кризи(НТУ "ХПІ", 2012) Замула, Олексій Олександрович; Боровська, О. В.У статті піднята проблема мотивації персоналу в умовах кризи. Необхідність вживання автоматизованої системи для збору, зберігання показників і організації обліку суб’єктивних оцінок роботи персоналу. У статті приведені значимі чинники, від яких залежить працездатність.Документ Аутсорсинг як засіб віртуалізації бізнесу(НТУ "ХПІ", 2012) Прохоренко, Олена ВікторівнаУ статті розглянуте місце аутсорсингу й інтеграції як протилежних процесів у полі матриці «ріст-доля», висвітлена можливість застосування аутсорсингу на різних стадіях існування бізнесу.Публікація Основні види диверсифікації господарської діяльності(НТУ "ХПІ", 2012) Брінь, Павло Володимирович; Драмарецька, І. Г.У статті розглянуто основні причини, види і шляхи диверсифікації господарської діяльності підприємства. Дана оцінка декількох точок зору зарубіжних вчених про визначення диверсифікаційних процесів. Також освічені дві основних групи методів диверсифікації з урахуванням її принципів та видів. Дано оцінку як краще підприємство має вибрати оптимальний варіант вкладення капіталу із максимально можливим прибутком і забезпеченням фінансової стійкості підприємства.Документ Таксономія типів організаційної культури(НТУ "ХПІ", 2012) Ситник, Н. І.В дослідженні розроблена таксономія типів організаційної культури, що базується на співвідношенні двох факторів: сприйнятливість до змін та внутрішня інтегрованість. В залежності від рівня розвитку виділених факторів пропонується розрізняти слабку, консервативну, розмиту, сильну і помірно розвинену організаційні культури.Документ Підходи щодо формування та реалізації комплексної стратегії розвитку вітчизняних багатогалузевих підприємств АПК(НТУ "ХПІ", 2012) Муртазіна, Н. В.У статті розглянуто основні важелі, методи і підходи до процесу управління стратегічним розвитком організації, який розглядається через його стадії і базується на системно-комплексному підході з урахуванням факторів прямого та непрямого впливу, факторів організації і комунікації у загальній системі управлінського процесу.Документ Обґрунтування вибору математико-статистичних методів аналізу при визначенні результативності бізнесу(НТУ "ХПІ", 2012) Єршова, Наталя Юріївна; Манжай, В. О.У статті досліджено проблему вибору математико-статистичних методів аналізу при вирішення управлінських завдань, обґрунтовано доцільність використання кореляційного аналізу для встановлення залежності між показниками результативності бізнесу.Документ Роль нематеріального заохочення персоналу у мотивації трудової діяльності(НТУ "ХПІ", 2012) Лелі, Ю. Г.У статті розкрито суть мотивації та результативності праці, визначено їх взаємозв'язок. Розглянуто практичний досвід розвинених країн щодо підвищення зацікавленості персоналу в результатах праці через використання систем, а також доцільність видокремлення нематеріальної мотивації, запропоновано схему взаємозв’язку матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу підприємства.Документ Напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку(НТУ "ХПІ", 2012) Чежія, Я. Г.; Майстро, Руслана ГригорівнаУ статті визначено напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку. Розроблено рекомендації з формування стратегії просування продукції фармацевтичного підприємства.Документ Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС»(НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.; Сударкіна, Світлана ПетрівнаУ статті розглянуто важливість та необхідність розробки маркетингової стратегії та її удосконалення. Виявлено мету, завдання маркетингу, а також стратегії даного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії.Документ Формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД")(НТУ "ХПІ", 2012) Голубко, Є. В.В статті запропоновано методичні рекомендації щодо формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ДП “Харківський машинобудівний завод “ФЕД”). Обґрунтовано послідовність заходів щодо удосконалення управління конкурентоспроможністю ДП ХМЗ “ФЕД”.