2012
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735
Переглянути
26 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз сучасного стану машинобудівних підприємств України(НТУ "ХПІ", 2012) Соколенко, Володимир Анатолійович; Усачов, М. І.У статті досліджено сучасний стан машинобудівних підприємств України. Показано, що в переважній більшості українські машинобудівні підприємства мають низьку конкурентоспроможність як на внутрішніх, так і зовнішніх ринках.Документ Зовнішньоекономічна діяльність підприємств агропромислового комплексу(НТУ "ХПІ", 2012) Горбунов, Микола Петрович; Ажель, В. О.В статті розглянуто основні аспекти зовнішньоекономічної діяльності підприємств агропромислового комплексу. Особливу увагу приділено впливу ряду негативних явищ на ефективність функціонування вітчизняних аграрних підприємств та запропоновано можливі шляхи виходу з кризи і підвищення конкурентоздатності української продукції на світовому ринку.Документ Аналіз інвестиційної привабливості залізничного транспорту України(НТУ "ХПІ", 2012) Давидова, Т. В.В роботі проаналізовано техніко-економічний стан та функціонування залізничного транспору, як конкурентоспроможної галузі. Розглянуті перспективні напрямки інвестування залізничного транспорту. Визначені приоритетні напрямки вкладання інвестиційних ресурсів для подальшого розвитку залізничної галузі.Документ Стимули для модернізації вітчизняних нафтопереробних підприємств в умовах неповної конкуренції(НТУ "ХПІ", 2012) Філіпович, І. М.В роботі розроблено модель поведінки вітчизняних гравців на ринку нафтопродуктів в умовах неповної конкуренції. Показано,що у випадку існування на ринку монополії стимулів для модернізації виробничих процесів для вітчизняних гравців є менше, ніж у випадку коли на ринку присутня конкуренція. Тільки інновації, модернізація виробництва вітчизняних підприємств зможе покращитиїхню конкурентоспроможність порівняно з компаніями, які постачають на ринок імпортовані нафтопродукти.Документ Особливості визначення конкурентоспроможності продуктів некомерційних організацій(НТУ "ХПІ", 2012) Борисова, Т. М.У статті розглянута актуальність посилення конкурентоспроможності підприємств та організацій у вітчизняному некомерційному секторі. Запропоновані напрями оцінювання конкурентоспроможності продуктів НКО.Документ Вплив логістики на формування конкурентоспроможності суб’єкта господарювання(НТУ "ХПІ", 2012) Гончарук, П. А.У роботі розглянуто логістику як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. Зазначено, що конкурентні переваги суб’єкта господарювання залежать від стану кожної його підсистеми.Документ Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві ДНВП "Об'єднання комунар"(НТУ "ХПІ", 2012) Сударкіна, Світлана Петрівна; Попова, О. М.У статті розглянуто важливість та необхідність удосконалення організаційної структури відділу маркетингу підприємства. Визначено мету, розглянуто основні види організаційних структур та оргструктуру відділу маркетингу досліджуваного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої організаційної структури відділу.Документ Активізація дидактичних методів навчання студентів вищих навчальних закладів(НТУ "ХПІ", 2012) Товажнянський, Леонід Леонідович; Бухкало, Світлана ІванівнаУ статті наведені основні методичні положення концепції підготовки спеціалістів ВНЗ та впровадження системи компетенцій у навчальний процес студентів для комплексної інноваційної ділової гри нового покоління з підтримкою ключових елементів повного життєвого циклу створення конкурентоспроможної наукомісткої продукції.Документ Покращення політики ціноутворення на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2012) Ременна, О. О.; Кобєлєв, Валерій МиколайовичУ роботі розглянуто заходи щодо покращення цінової політики підприємства на основі переходу від витратного ціноутворення до ринкового на прикладі НВП «Систем+Сервіс».Документ Моделі взаємодії підприємств в процесі закупівельної діяльності(НТУ "ХПІ", 2012) Письмак, В. О.В статті розглянуто чинники впливу на закупівельну діяльність підприємств, запропоновано побудову моделі закупівельної діяльності, види моделей взаємодії підприємств з постачальниками.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »