2019

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40562

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Чисельне дослідження напружено-деформованого стану ноги людини після оперативного лікування із застосуванням біоскла
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ткачук, Микола Анатолійович; Вертельник, Олег Вікторович; Шимон, Василь Михайлович; Алфелдій, Сергій Павлович; Пушкаш, Іван Іванович
    У роботі пропонуються результати чисельного дослідження впливу на напружено-деформований стан елементів ноги людини здійснення оперативного лікування, заміни пошкоджених остеомієлітом тканин имплантатами, виготовленних з біоскла. Математична модель здійснених досліджень застосовує основні співвідношення механіки суцільного середовища у зв'язці з чисельними методами, зокрема, методом скінченних елементів. В ході дослідження розглядалися три розрахункові групи, відмінності яких полягали у розмірах имплантату з біоскла, кожна група, в свою чергу, складалася з чотирьох розрахункових схем, дві з яких описували«інтактний» стан та «пошкоджений», інші дві розрахункові схеми описували ногу людини після оперативного лікування з установки імплантатів. виготовлених з різних типів біоскла – AC-5 та FAR-5, відповідно. За підсумками досліджень були отримані характеристики напружено-деформованого стану та здійснено порівняльний аналіз.
  • Ескіз
    Документ
    Сварной комбинированный ротор паровой турбины К-325-23,5
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2019) Гришин, Николай Николаевич; Зайцев, Борис Филиппович; Пальков, Игорь Андреевич; Кантор, Александр Геннадиевич; Пащенко, Юрий Григорьевич
    Представлены результаты разработки сварного комбинированного ротора среднего давления паровой турбины нового поколения К-325-23,5 производства АО "Турбоатом". При разработке использовались результаты опытно-конструкторских и научно-исследовательских работ по выбору рациональных форм отдельных дисков и мест расположения кольцевых перемычек со сварными швами для обеспечения приемлемого уровня напряжений, что является одним из основных требований при проектировании сварных роторов.