2019

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40562

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Разработка энергоэффективного асинхронного электропривода для перемежающегося режима работы
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2019) Петрушин, Виктор Сергеевич; Плоткин, Юрий Романович; Еноктаев, Ростислав Николаевич; Бендахман, Бухалфа
    Рассматривается электропривод, включающий в себя кроме асинхронного короткозамкнутого двигателя, согласующий редуктор. Нагрузку привода определяет заданная циклограмма, представляющая собой изменение нагрузочных моментов во времени. Улучшение эксплуатационных характеристик электропривода обеспечивается за счёт оптимизационного перепроектирования двигателя. В качестве критериев оптимизации используются среднециклические коэффициенты полезного действия и мощности. Выполнен анализ энергетических,тепловых, механических и виброакустических показателей двигателей при работе на заданную циклограмму нагрузки.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування параметрів кілець короткозамкненого ротора при комплексному проектуванні асинхронного двигуна за квазітривимірним польовим аналізом і імітаційним моделюванням
    (НТУ "ХПІ", 2019) Попович, Олександр Миколайович; Головань, Іван Васильович; Поліщук, Валентина Омельянівна
    Для цілей підвищення енергоефективності асинхронних двигунів у складі електромеханічних систем, на прикладі насосної установки, обгрунтовано застосування уточненої математичної моделі двигуна із інтеграцією її до імітаційної моделі електромеханічної системи, яка враховує нелінійні залежності параметрів заступної схеми, що визначено за результатами квазітривимірного польового аналізу. Досліджено вплив збільшення площі перетину короткозамикаючих кілець ротора на робочі і пускові характеристики двигуна. Обгрунтовано апроксимаційні залежності електромагнітних параметрів за зміни величини конструктивних параметрів.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування підходів щодо проектування асинхронних двигунів зі змінним навантаженням
    (НТУ "ХПІ", 2019) Бібік, Олена Василівна
    Обґрунтовано підходи до проектування асинхронних двигунів із змінним навантаженням з використанням критерію інтенсивних квазісталих режимів. Підходи апробовано на прикладі дослідження робочих режимів трифазних шестиполюсних асинхронних двигунів потужністю 700 Вт і 11 кВт приводу поршневих компресорів. Визначено можливості покращення ККД асинхронних двигунів у квазісталих режимах при зміні моменту інерції приводу та вибору оптимальних параметрів асинхронних двигунів за критерієм ефективності, що забезпечує максимальне значення ККД у робочих режимах.