2019

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40562

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення енергоефективності маневрового тепловоза шляхом застосування накопичувачів енергії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Буряковський, Сергій Геннадійович; Маслій, Артем Сергійович; Помазан, Данило Повлович; Сафронов, Олег Едуардович; Туренко, Олександр Геннадійович
    Сучасний маневровий рухомий склад повинен створюватися на базі сучасних і перспективних технологій транспортного машинобудування. Однією з таких технологій є гібридна система тягового електроприводу, в якій при обміні енергією між контактною мережею і тяговими двигунами беруть участь накопичувачі енергії. Метою цієї статті є ознайомлення зі своїм баченням концепції перспективного маневрового локомотива з бортовим інерційним накопичувачем енергії як одним з ефективних засобів енергозбереження. Структура і технічні характеристики такого рухомого складу прийняті за результатами аналізу параметрів сучасних поїздів Європи. Дана праця присвячена розробці математичної моделі роботи маневрового тепловозу ЧМЕ3. Проведено дослідження, що направлені на вивчення можливості застосування гібридної силової установки на маневровому тепловозі як із базовими ДПС, так і з тяговими вентильно-індукторними двигунами (ВІД). Для цього було зроблено наступне: – запропоновано функціональну схему гібридного локомотива; – проведені розрахунки дизель-генераторної установки та побудована її імітаційна модель; – розроблені функціональні схеми та імітаційні моделі накопичувачів енергії; – ідентифіковані параметри ВІД та складена його імітаційна модель; – розроблена імітаційна модель роботи гібридного тепловозу з можливим використанням в якості приводного ДПС або ВІД.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз методів визначення напруги дотику заземлювальних пристроїв діючих енергооб’єктів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Коліушко, Денис Георгійович; Руденко, Сергій Сергійович; Буряковський, Сергій Геннадійович
    Напруга дотику є параметром, який характеризує електробезпеку обслуговуючого персоналу у випадку короткого замиканняна території електроустановки чи поза її межами. Метою роботи є аналіз існуючих методів визначення напруги дотику для їх поточного контролю. Проведено аналіз світового та вітчизняного досвіду на основі порівняння експериментальних та розра-хункових способів визначення нормованих параметрів заземлювального пристрою. Розглянуто метод короткого замикання, малого струму, кінцевих елементів в часовій області, інтегро-дифернційних рівнянь та оптичної аналогії. Визначено сфери використання існуючих методів розрахунку напруги дотику. Показано, що розрахункові методи дозволяють врахувати більшу кількість факторів та напряму охопити понад 80 % діючих енергооб’єктів України. Отримані результати дозволяють об-рати оптимальний метод контролю стану заземлювального пристрою. Усунення виявлених недоліків методів дозволить підвищити точність визначення нормованих, а отже підвищити надійність роботи електроустановок та безпеку персоналу.