2019

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40562

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження ефективності імпульсної подачі палива
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Чепрасов, Олександр Іванович; Каюков, Юрій Миколайович; Назаренко, Ірина Анатоліївна
    Виявлено значні конструктивні недоліки колодязів, що впливають на рівномірність нагрівання металу питому витрату палива та рівень експлуатаційних витрат. Зазначено, що актуальним завданням є підвищення енергетичної ефективності нагріву високолегованих марок сталі шляхом впровадження технології імпульсної подачі палива. Досліджено ефективність впровадження імпульсної подачі палива для нагрівальних колодязів з опаленням з центру поду. Зіставлення результатів контрольних нагрівів і даних, що отримані в аналогічних умовах при звичному способі опалення показало, що використання системи автоматичного регулювання, яка реалізує імпульсну подачу палива в період витримку дозволить зменшити максимальний перепад температур по висоті злитка до (20…30) °С. Натурні експерименти показали, що скважність імпульсів, тобто відношення тривалості імпульсів к періоду чергування імпульсів, на початку витримки більше, ніж в кінці, оскільки не завершено процес поглинання тепла металом та кладкою. По мірі прогріву, до кінця витримки, скважність значно зменшується. Запропонована система імпульсного опалення забезпечує підтримання заданого співвідношення газ – повітря під час витримки. Це дозволяє виключити недопалення та знижує умовну витрату палива. Доведено, що застосування імпульсного подавання палива в період витримки дозволить інтенсифікувати теплообмінні процеси, підвищити рівномірність нагріву та зменшити умовну витрату палива.
  • Ескіз
    Документ
    Ідентифікація кутової швидкості при завадах в оптичній системі енкодера
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Мелешко, Ірина Анатоліївна; Олєйніков, Микола Олександрович
    Одними із найбільш вживаних давачів цифрових систем автоматичного керування швидкістю є енкодери. Завади в оптичній системі енкодера можуть призвести до некоректного вихідного сигналу іраптової зупинки робочого органу. Ідентифікація кутової швидкості при завадах в оптичній системі енкодера може подовжити його роботу для коректного завершення робочого циклу, що допоможе зменшити матеріальні збитки та запобігти ряду аварій наслідок раптової зупинки технологічного процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Изыскание возможностей повышения быстродействия электропривода механизма подачи механизированного оборудования для дуговой сварки-наплавки
    (НТУ "ХПИ", 2019) Лебедев, Владимир Александрович; Халимовский, Алексей Модестович
    Учитывая большое количество технических решений способов сварки и наплавки с применением импульсной подачи электродной проволоки в различных вариантах исполнения предложена их классификация по наиболее характерным признакам реализации этогодвижения. При помощи математического моделирования определена возможность обеспечить отработку желаемых перемещений электродной проволоки в диапазоне частот импульсов задания от 50 до 100 Гц при использовании в качестве привода подачи векторно-управляемого синхронного электропривода.