Науково-технічна бібліотека НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28

Офіційний сайт науково-технічної бібліотеки http://library.kpi.kharkov.ua

Бібліотека Харківського технологічного інституту була відкрита 15 вересня 1885 року.

У 1885 році прийнято "Положення про Харківський Практичний Технологічний Інститут", за яким бібліотека безпосередньо підпорядковувалася Навчальному комітету, а працював у ній один співробітник. Першим бібліотекарем, за особистим проханням піклувальника Харківського навчального округу, (з червня 1885 р.), а потім і завідувачем бібліотеки ХТІ (1-е півріччя 1886 р.) був Петро Олексійович Безсонов, відомий славіст і видавець народних творів, професор кафедри слов’янознавства Харківського університету, дійсний член «Суспільства ревнителів російської історичної освіти», почесний віце-президент Північноамериканських учено-адміністративних конгресів. Професор завідував бібліотекою інституту в першому півріччі 1886 року за сумісництвом.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Олександр Семенович Пономарьов
    (НТУ "ХПІ", 2007) Семененко, Лариса Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Бібліотека вищого навчального закладу в контексті гуманізації освіти
    (НТУ "ХПІ", 2006) Семененко, Лариса Петрівна
    Розглядаються можливості і завдання бібліотек вищих навчальних закладів у створенні території демократії та гуманізму.
  • Ескіз
    Публікація
    До Європи знань - через підвищення якості освіти
    (Міжвузівський центр "Крим", 2005) Семененко, Лариса Петрівна
    The paper deals with the priorities of the Zone of European education, tasks and possibilities of intercultural communications, peculiarities of students' responsibility for education. The library of an institution of higher education is considered as a social institution which determines the range of external influence on a student, enlarges its competence in education in the sphere of information. The tasks of libraries are determined as a mainlink of provision of continued education, organization of students' independent work and teachers media education. The tasks of formation of an integrated state educational information resource are set. The problems of interaction of libraries and professional training of librarians are raised.