2021
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52264
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Чотиризначна логіка Н. Белнапа, білнапівський комп'ютер та нові функції близькості при порівнянні дискретних об'єктів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Дмитрієнко, Валерій Дмитрович; Леонов, Сергій Юрійович; Мезенцев, Микола ВікторовичІдея чотиризначної логіки Белнапа полягає в тому, що сучасні комп'ютери повинні нормально функціонувати не тільки за істинних значень вхідної інформації, але й за умов суперечливості, неповноти справжніх провалів. У логіці Белнапа вводиться чотири істиносні значення: Т (true – істина), F (false – брехня), N (none – ніхто, ніщо, жоден), B (both – the two, not only the one but also the other). Для простоти роботи з цими істіносними значеннями вводяться такі позначення: (1, 0, n, b). Логіка Белнапа може використовуватися для отримання оцінок мір близькості дискретних об'єктів, для яких використовуються функції Jaccard and Needhem, Russel і Rao, Sokal і Michener, Хемінга і т.д. При цьому виникає можливість оцінки близькості, розпізнавання та класифікації об'єктів в умовах невизначеності, коли істинні значення беруться з множини (1, 0, n, b). На основі архітектури нейронної мережі Хемінга розроблені нейронні мережі, що дозволяють обчислювати відстані між об'єктами, що описуються за допомогою істіносних значень (1, 0, n, b).Документ Комп'ютерні компоненти для рішення проблем оптимального управління рухомим складом залізниць України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Дмитрієнко, Валерій Дмитрович; Мезенцев, Микола ВікторовичВирішення завдань оптимального управління тяговим рухомим складом, як правило, виконується у припущеннях, що зовнішнє середовище щодо відношення до рухомого складу залишається незмінним та не впливає або слабо впливає на закони управління. Однак реальний рух рухомих складів по залізниці може вносити суттєві зміни в заздалегідь розроблені закони управління та графіки руху. Це пов’язано з тим, що по залізниці рухається множина рухомих складів, графіки руху яких можуть порушуватися, що може призвести до порушення оптимальних графіків руху цілого ряду рухомих складів. У зв’язку з цим у статті розглядаються підходи до управління складом із змінами, що склалися у зовнішньому середовищі.