2006
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2753
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Моделирование воздействия эксплуатационных нагрузок на рамы тепловозов: методы, модели, специализированная САПР(НТУ "ХПИ", 2006) Орлов, Е. А.Запропоновано новий метод дослідження впливу експлуатаційних факторів на напружено-деформований стан рам тепловозів. Він полягає у розкладанні навантаження на суму базових силових факторів. Сумарний напружено-деформований стан є суперпозицією напружено-деформованих станів від дії окремих силових факторів. Створено основи спеціалізованої системи комп’ютерного моделювання напружено-деформованого стану рам тепловозів серій 2ТЕ10, 2ТЕ116.Документ Параметрический подход к моделированию динамики железнодорожных экипажей(НТУ "ХПИ", 2006) Орлов, Е. А.Описана технологія автоматизованого багатоваріантного дослідження динамічних навантажень на рами тепловозів. Створена спеціалізована система автоматизованого моделювання динамічних процесів в системі "рама тепловоза – підвіска".