2006

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2753

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Математическое моделирование рабочего процесса виброгрохота с импульсным гидроприводом
    (НТУ "ХПИ", 2018) Коц, И. В.
    Приведено аналіз робочого процесу і математична модель вібраційного грохота з імпульсним гідроприводом для транспортування і класифікації різноманітних сипучих гірничих матеріалів, на основі аналізу якої відбувається вивчення якісних та кількісних залежностей технічних показників устаткування від конструктивних, силових та енергетичних параметрів.
  • Ескіз
    Документ
    Аспекты динамики виброформовочных машин с приводами, включающими элементы текучей среды
    (НТУ "ХПИ", 2006) Емельяненко, Н. Г.
    Складені рівняння, що описують рух робочого органа вібраційної машини та параметри стану стислого повітря системи; наведені рішення рівнянь на ПЭОМ. Вказані області використання вібраційних машин з керованим пневмогідроприводом.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу о выборе параметров механизма поворота гусеничной машины с гидрообъемной передачей
    (НТУ "ХПИ", 2006) Шатохин, Владимир Михайлович; Ярмак, Николай Сергеевич
    Розроблено математичні моделі повороту гусеничної машини, що дозволяють: оцінити потужність гідромашин, які забезпечують поворот об'єкта з необхідною кутовою швидкістю, що в кінцевому рахунку дає можливість вибору прийнятних параметрів гідромашин (діаметра плунжерів, тиску, обертів гідронасоса); виявити вплив параметрів диференціальних редукторів і різних схем їхнього компонування на кінематичні характеристики повороту.
  • Ескіз
    Документ
    Особенности модульной структуры комплексных функциональных математических моделей машин наземного обеспечения полетов на базе тягача Т-155
    (НТУ "ХПИ", 2006) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Гаркуша, А. А.; Русавский, А. Д.
    В статті викладені особливості складання комплексних функціональних математичних моделей колісних землерийно-транспортних машин на базі шарнірно-сполучених колісних машин у порівнянні зі звичайними багатовісними колісними автомобілями, а також наведений приклад структури модульної побудови програмного комплексу, що реалізує математичний апарат згаданої комплексної функціональної математичної моделі.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ и улучшение геометро-кинематических показателей цилиндрических зубчатых передач
    (НТУ "ХПИ", 2006) Бочарова, И. А.
    У роботі виконаний аналіз існуючих вихідних контурів твірних поверхонь зубчастих передач. За допомогою керуючих елементів змінені геометрія й підвищена контактна міцність зубців циліндричних передач.
  • Ескіз
    Документ
    Исследование динамики ротора газоперекачивающего агрегата при нарушениях посадки вала в подшипниках скольжения
    (НТУ "ХПИ", 2006) Сапрыкин, С. А.; Дутчак, А. И.
    Здійснено теоретичне дослідження динаміки ротора газотурбінних двигунів при порушенні посадки валу в підшипниках ковзання. Встановлено, що по причині такого порушення відбувається поступов зменшення відносного ексцентриситету розміщення валу у підшипнику, що сприяє виникненню стійких автоколивань ротора на масляній плівці, і тим самим є збудником інтенсивних вібрацій підшипників ротора.
  • Ескіз
    Документ
    Математическое моделирование парогенератора атомного энергоблока
    (НТУ "ХПИ", 2006) Северин, Валерий Петрович; Никулина, Елена Николаевна
    Отримані рівняння матеріального і теплового балансів для водяного та двох парових акумуляторів парогенератора. Виконано лінеаризацію рівнянь в області номінального режиму. Приведена лінійна математична модель парогенератора у просторі станів. Отримані формули обчислення параметрів математичної моделі через конструктивні параметри парогенератора.
  • Ескіз
    Документ
    Исследование закритического поведения ортотропных пологих оболочек сложной формы в плане
    (НТУ "ХПИ", 2006) Курпа, Лидия Васильевна; Любицкая, Екатерина Игоревна
    Geometrically nonlinear behavior of orthotopic shallow shells subjected to the transverse load is investigated. The method of linearization of nonlinear equations and finding of upper and lower critical load, which is based on the combination of variational methods and R-function theory, is proposed. The algorithm is applied to solve problems of orthotopic spherical shallow shells with complex plan form. Test results of isotropic case are compared with those available in the literature