2006
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2753
Переглянути
458 результатів
Результати пошуку
Документ Оценка качества токарной обработки по критерию биения(НТУ "ХПИ", 2006) Трищ, Р. М.; Коваленко, И. В.; Бесценный, В. И.Запропонована адекватніша модель радіального і торцевого биття деталей, що обертаються, у з'єднанні, ніж модель Релея. Для моделі знайдені числові характеристики, які дозволять надалі використовувати їх для розв’язання практичних задач.Документ Оценка контактных напряжений в сопряжении сложнопрофильных деталей(НТУ "ХПИ", 2006) Ткачук, Николай НиколаевичВ роботі запропонована схема досліджень конструкцій, що містять контактуючі елементи складної форми. Цикл досліджень включає у себе синтез геометрії, аналіз контактної взаємодії та впливу конструктивних параметрів на міцнісні властивості. Підхід реалізований для двопараметричної передачі із рівновисокоширокими зубцями, на прикладі якої показані можливості такого підходу, а також ефективність методу оцінки контактних напруг за Герцем.Документ Конструктивные особенности бесконусного загрузочного устройства доменной печи с лотковым распределителем шихты производства ОАО “Азовмаш”(НТУ "ХПИ", 2006) Пеклич, М. М.; Сердюк, Ю. Д.; Апостолов, В. И.; Голинка, С. Н.; Литвиненко, А. В.Розглянута конструкція розробленого та впровадженого у виробництво безконусного завантажувального пристрою (БЗП). Наведений порівняльний аналіз конструктивних особливостей БЗП виробництва ВАТ “Азовмаш” у порівнянні з закордонними аналогами.Документ Проблемы унификации технологических процессов сборки соединений с натягом при использовании нагрева(НТУ "ХПИ", 2006) Павлова, А. А.Розглянута можливість уніфікації проектування процесів складання з нагрівом на основі типових технологічних циклів складання при використовуванні нагріву і уніфікованих (групових) складальних операцій.Документ Моделирование воздействия эксплуатационных нагрузок на рамы тепловозов: методы, модели, специализированная САПР(НТУ "ХПИ", 2006) Орлов, Е. А.Запропоновано новий метод дослідження впливу експлуатаційних факторів на напружено-деформований стан рам тепловозів. Він полягає у розкладанні навантаження на суму базових силових факторів. Сумарний напружено-деформований стан є суперпозицією напружено-деформованих станів від дії окремих силових факторів. Створено основи спеціалізованої системи комп’ютерного моделювання напружено-деформованого стану рам тепловозів серій 2ТЕ10, 2ТЕ116.Документ Качество технологических систем индукционного нагрева(НТУ "ХПИ", 2006) Маркин, А. Н.Вирішена задача оцінки якості роботи індуктора по параметру температури нагріву виробу, яка не повинна виходити за задані верхню та нижню границі. По невеликому числу експериментальних даних можна визначити вірогідність виходу температури за границі.Документ Установка для разборки и сборки питательных насосов(НТУ "ХПИ", 2006) Коваленко, В. В.; Добровенский, Ю. М.У статті описана індукційно-нагрівальна установка для складання та розбирання виробів та рекомендації по областях використання. Показаний режим нагріву колеса ротора насоса під розбирання.Документ К вопросу об исследовании напряженно- деформированного состояния металлоконструкции перегружателя ПМГ-20(НТУ "ХПИ", 2006) Гусев, Ю. Б.Зроблений аналіз напружено-деформованого стану елементів металоконструкції перевантажувача ПМГ-20 вiд різних комбінацій діючих навантажень.Документ Моделирование динамики корпуса транспортного средства специального назначения(НТУ "ХПИ", 2006) Грабовский, Андрей Владимирович; Гриценко, Геннадий Дмитриевич; Танченко, Андрей Юрьевич; Ткачук, Николай АнатольевичЗапропоновано нову технологію дослідження динаміки транспортних засобів спеціального призначення. На основі математичної моделі побудовано спеціалізовану комп’ютерну систему. Розв’язані тестові задачі моделювання руху бронетранспортера БТР-80.Документ Экспериментальные исследования автотопливозаправщика АТЗ-22(НТУ "ХПИ", 2006) Глинин, Г. П.Запропоновано технологію разрахунково-експериментального дослідження напружено-деформованого стану цистерни автотопливозаправника АТЗ-22. Наведено результати експериментальних досліджень, що можуть бути використані для обґрунтування розрахункових моделей цистерн топливозаправників.