2006
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2753
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Моделирование воздействия эксплуатационных нагрузок на рамы тепловозов: методы, модели, специализированная САПР(НТУ "ХПИ", 2006) Орлов, Е. А.Запропоновано новий метод дослідження впливу експлуатаційних факторів на напружено-деформований стан рам тепловозів. Він полягає у розкладанні навантаження на суму базових силових факторів. Сумарний напружено-деформований стан є суперпозицією напружено-деформованих станів від дії окремих силових факторів. Створено основи спеціалізованої системи комп’ютерного моделювання напружено-деформованого стану рам тепловозів серій 2ТЕ10, 2ТЕ116.Документ Экспериментальное исследование элементов корпусов БТР-80(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2006) Гриценко, Геннадий Дмитриевич; Малакей, Андрей Николаевич; Ткачук, Николай АнатольевичЗапропоновано технологію розрахунково-експериментальних досліджень елементів корпусів бронетранспортерів. Обгрунтовані параметри розрахункових моделей. Наведені результати досліджень тестових зразків пластин методом голографічної інтерферометрії.Документ К обоснованию постановки оптимизационной задачи для элементов технологической оснастки(НТУ "ХПИ", 2006) Ткачук, Анна Владимировна; Бондаренко, Людмила Николаевна; Зарубина, Алла Александровна; Ярмак, Н. С.; Пеклич, М. М.На прикладі паяних гідроциліндрів з покриттям внутрішньої поверхні акриловими пластмасами розглянуто напружено-деформований стан. Виявлені основні закономірності розподілу напружень та переміщень. Обґрунтована можливість та доцільність постановки задачі оптимізації маси гідроциліндра.Документ Особенности построения дискретных моделей тел с кинематически генерируемыми поверхностями(НТУ "ХПИ", 2006) Ткачук, Николай НиколаевичВ роботі досліджується питання створення керованих геометричних і скінченно-елементних моделей тіл з поверхнями складної форми. Вивчені можливості їх застосування в єдиному циклі синтезу геометрії тіл, обмежених кінетично генерованими поверхнями, та аналізу їх напружено-деформованого стану.Документ Исследование динамики поведения корпуса МТ-ЛБ при стрельбе(НТУ "ХПИ", 2006) Васильев, Антон Юрьевич; Пономарев, Е. П.; Бруль, С. Т.Розв'язана задача розробки методики багатоваріантного аналізу напружено-деформованого стану корпусу МТ-ЛБ при проведенні модернізації шляхом встановлення більш потужних модулів озброєння. Вибрані раціональні параметри варіювання для вирішення вказаної задачі.Документ Расчетно-экспериментальные исследования реакции корпуса бронетранспортера на импульсные воздействия(НТУ "ХПИ", 2006) Пелешко, Евгений ВитальевичВ даній статті розглядається розв'язання проблеми експрес-аналізу напружено-деформованого стану корпусів транспортних засобів спеціального призначення. Приведені результати експериментального і числового розв'язання задачі моделювання реакції корпусу БТР-80 на імпульсну дію.Документ Параметрический подход к моделированию динамики железнодорожных экипажей(НТУ "ХПИ", 2006) Орлов, Е. А.Описана технологія автоматизованого багатоваріантного дослідження динамічних навантажень на рами тепловозів. Створена спеціалізована система автоматизованого моделювання динамічних процесів в системі "рама тепловоза – підвіска".Документ Создание параметрических моделей базовых плит и исследование их жесткостных характеристик(НТУ "ХПИ", 2006) Грабовский, Андрей Владимирович; Танченко, Андрей Юрьевич; Сериков, Владимир Иванович; Пеклич, М. М.Запропонована керуюча програмна оболонка, яка дозволяє проводити багатоваріантні розрахунки базових плит верстатних пристосувань з Т-образними пазами. Представлені тестові розрахунки досліджуваного класу конструкцій.Документ К вопросу о влиянии высоты матрицы штампа для вырубки-пробивки на ее деформированное состояние(НТУ "ХПИ", 2006) Демина, Наталья Анатольевна; Ткачук, Анна Владимировна; Пеклич, М. М.; Подобедов, В. В.Розглянуто частинне питання балансу переміщень в зоні розділення листового матеріалу. Визначено залежність радіальних та осьових переміщень кромки від висоти матриці.Документ Моделирование процессов прочности и долговечности элементов редукторов горных машин(НТУ "ХПИ", 2006) Косарев, В. В.; Стадник, Н. И.; Дейниченко, В. А.; Воскресенский, В. С.; Василенко, М. С.Рассматривается проблема создания редукторов горных машин в ограниченных габаритах. Выполняется расчет объемного напряженно-деформированного состояния и усталостной долговечности корпусов редукторов горных машин. Приведены результаты расчета напряженно-деформированного состояния и усталостной долговечности корпуса с использованием современных компьтерных средств. Приведен способ оценки ресурса корпусов редукторов горных машин.