2011

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6992

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Управління лояльністю споживачів як одна з основних задач управління взаємовідносинами з клієнтами
    (НТУ "ХПІ", 2011) Сінческул, І. Л.; Ларка, Микола Іванович
    У статті розглядаються поняття «лояльність клієнта», яке вважається одним з основних елементів концепції маркетингу взаємовідносин, типи лояльності та підходи до визначення лояльності клієнтів. Визначено основні фактори, які необхідно враховувати при аналізі поведінки клієнтів в рамках управління взаєминами з ними.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення комунікаційної політики промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2011) Гудз, Р. Б.; Ларка, Микола Іванович
    В статті розглядаються питання вдосконалення комунікативної політики промислового підприємства. Проаналізовано існуючу комунікаційну політику ПРАТ "ХЖК" та запропоновано комплекс заходів щодо підвищення її ефективності.
  • Ескіз
    Документ
    Використання методів капіталізації при оцінюванні ІТ-компаній
    (НТУ "ХПІ", 2011) Гнесіна, Наталія Віталіївна; Ларка, Микола Іванович
    В статті розглядаються існуючи методи оцінювання вартості бізнесових комплексів за допомогою методів прямої та непрямої капіталізації, області їх можливого використання, а також способи встановлення базових розрахункових величин – коефіцієнта капіталізації, мультиплікатора, коефіцієнта дисконтування, річного доходу та ін. Розглянуті можливості використання цих методів для оцінювання вартості ІТ-компаній.
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінювання бізнесу на прикладі IT-компаній
    (НТУ "ХПІ", 2011) Гнесіна, Наталія Віталіївна; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна
    В статті розглядаються особливості компаній, які працюють в сфері ІТ-технологій, а також існуючі методи оцінювання вартості таких об’єктів. Констатується досить спрощений характер існуючих підходів та наводяться рекомендації щодо удосконалення прийнятих методик.