2011
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6992
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Управління лояльністю споживачів як одна з основних задач управління взаємовідносинами з клієнтами(НТУ "ХПІ", 2011) Сінческул, І. Л.; Ларка, Микола ІвановичУ статті розглядаються поняття «лояльність клієнта», яке вважається одним з основних елементів концепції маркетингу взаємовідносин, типи лояльності та підходи до визначення лояльності клієнтів. Визначено основні фактори, які необхідно враховувати при аналізі поведінки клієнтів в рамках управління взаєминами з ними.Документ Вдосконалення комунікаційної політики промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2011) Гудз, Р. Б.; Ларка, Микола ІвановичВ статті розглядаються питання вдосконалення комунікативної політики промислового підприємства. Проаналізовано існуючу комунікаційну політику ПРАТ "ХЖК" та запропоновано комплекс заходів щодо підвищення її ефективності.Документ Використання методів капіталізації при оцінюванні ІТ-компаній(НТУ "ХПІ", 2011) Гнесіна, Наталія Віталіївна; Ларка, Микола ІвановичВ статті розглядаються існуючи методи оцінювання вартості бізнесових комплексів за допомогою методів прямої та непрямої капіталізації, області їх можливого використання, а також способи встановлення базових розрахункових величин – коефіцієнта капіталізації, мультиплікатора, коефіцієнта дисконтування, річного доходу та ін. Розглянуті можливості використання цих методів для оцінювання вартості ІТ-компаній.Документ Методи оцінювання бізнесу на прикладі IT-компаній(НТУ "ХПІ", 2011) Гнесіна, Наталія Віталіївна; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана ПетрівнаВ статті розглядаються особливості компаній, які працюють в сфері ІТ-технологій, а також існуючі методи оцінювання вартості таких об’єктів. Констатується досить спрощений характер існуючих підходів та наводяться рекомендації щодо удосконалення прийнятих методик.