2011

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6992

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення фінансової стійкості підприємства – суб’єкта ЗЕД
    (НТУ "ХПІ", 2011) Другова, Олена Сергіївна; Клименко, Г. В.
    У роботі розглянуті фактори та причини, які впливають на забезпечення фінансової стійкості на підприємстві – суб’єкті ЗЕД.
  • Ескіз
    Публікація
    Modern methods of market size estimation
    (НТУ "ХПІ", 2011) Ziubanova, D. M.; Kovshik, V. I.
    In the article the main approaches to determining market size in marketing research process are examined and peculiarities of their usage are analyzed. Influence of various factors on the process of obtaining marketing information is considered. The importance of taking into account the scale of the enterprise and resources available for research when choosing an approach to the estimation of market size to increase the effectiveness of company's marketing system is distinguished. In the absence of universal approach the scheme of selection of market assessment method based on of those factors is proposed.