2011

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6992

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Віртуальні економічні відносини та їх роль в сучасній економіці
    (НТУ "ХПІ", 2011) Горовий, Дмитро Анатолійович; Горова, Ксенія Олександрівна
    У роботі розглядаються прояви віртуалізації сучасної економіки, дається авторське визначення поняття «віртуальні економічні відносини».
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка ефективності інтернет-реклами
    (НТУ "ХПІ", 2011) Ковшик, Валентин Ігорович; Зубкова, Аліна Болеславівна
    В статті розглядаються основні показники ефективності рекламних кампаній в мережі Інтернет та висвітлюються основні проблеми, що виникають у процесі їх розрахунку. Аналізується вплив різноманітних факторів на процес отримання статистичної маркетингової інформації щодо відвідуваності інтернет-ресурсів як основи оцінки ефективності онлайн-реклами. За результатами дослідження пропонується низка заходів, спрямованих на більш повне i точне оцінювання ефективності реклами в сучасних умовах глобальної комп'ютерної мережi.