2011
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6992
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Віртуальні економічні відносини та їх роль в сучасній економіці(НТУ "ХПІ", 2011) Горовий, Дмитро Анатолійович; Горова, Ксенія ОлександрівнаУ роботі розглядаються прояви віртуалізації сучасної економіки, дається авторське визначення поняття «віртуальні економічні відносини».Публікація Оцінка ефективності інтернет-реклами(НТУ "ХПІ", 2011) Ковшик, Валентин Ігорович; Зубкова, Аліна БолеславівнаВ статті розглядаються основні показники ефективності рекламних кампаній в мережі Інтернет та висвітлюються основні проблеми, що виникають у процесі їх розрахунку. Аналізується вплив різноманітних факторів на процес отримання статистичної маркетингової інформації щодо відвідуваності інтернет-ресурсів як основи оцінки ефективності онлайн-реклами. За результатами дослідження пропонується низка заходів, спрямованих на більш повне i точне оцінювання ефективності реклами в сучасних умовах глобальної комп'ютерної мережi.