2015

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14624

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Формування ціни на інноваційний продукт в залежності від обєкту продажу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Александров, Віталій Володимирович; Болтенко, Вікторія Ігорівна; Мірошніченко, Ірина Юріївна
    Формування ціни на продукти інноваційної діяльності включає аналіз попиту на ринку, стан грошової сфери, розрахунок життєвого циклу продукту, новизни товару, порівнянні ціни та якості, конкурентоспроможності продукту. Цінова стратегія визначається діяльністю, що орієнтується на покращення прогнозного рівня ціни у відповідності з умовами реальної ринкової ситуації та знаходженням й впровадженням необхідних цінових заходів з метою ефективнішого використання ціни на продукцію підприємства.