2015

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14624

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи підвищення економічної ефективності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Мірошніченко, Ірина Юріївна
    На сучасному етапі основним критерієм успішності підприємства є його ефективність. Розвиток ринкових стосунків підвищує відповідальність і самостійність підприємств усіх форм власності у виробленні управлінських рішень по забезпеченню ефективності їх виробничо-господарської діяльності. Дієвість цих рішень залежить від різноманітних чинників, що знаходяться у різному ступені взаємодії не лише між собою, але і з кінцевими результатами виробництва. Нині практика вимагає розробки цілого комплексу питань, пов’язаних з особливостями вивчення окремих науково-технічних і практичних проблем підвищення ефективності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ціни на інноваційний продукт в залежності від обєкту продажу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Александров, Віталій Володимирович; Болтенко, Вікторія Ігорівна; Мірошніченко, Ірина Юріївна
    Формування ціни на продукти інноваційної діяльності включає аналіз попиту на ринку, стан грошової сфери, розрахунок життєвого циклу продукту, новизни товару, порівнянні ціни та якості, конкурентоспроможності продукту. Цінова стратегія визначається діяльністю, що орієнтується на покращення прогнозного рівня ціни у відповідності з умовами реальної ринкової ситуації та знаходженням й впровадженням необхідних цінових заходів з метою ефективнішого використання ціни на продукцію підприємства.