2015

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14624

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінювання ефективності реклами та її впливу на споживачів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Марчук, Леся Сергіївна
    У статті запропоновані найпоширеніші методи оцінки ефективності реклами та їх роль на вплив споживачів. Значні грошові витрати на рекламу – головний її недолік. Тому доцільно використовувати дані методи, щоб даремно не витрачати свої ресурси. А вже по результатах дослідження буде відомо, чи ефективно розробляти ту, чи іншу рекламу. Проблема визначення і аналізу ефективності зусиль фірми у сфері реклами достатньо актуальна.