2015
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14624
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Методи оцінювання ефективності реклами та її впливу на споживачів(НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Марчук, Леся СергіївнаУ статті запропоновані найпоширеніші методи оцінки ефективності реклами та їх роль на вплив споживачів. Значні грошові витрати на рекламу – головний її недолік. Тому доцільно використовувати дані методи, щоб даремно не витрачати свої ресурси. А вже по результатах дослідження буде відомо, чи ефективно розробляти ту, чи іншу рекламу. Проблема визначення і аналізу ефективності зусиль фірми у сфері реклами достатньо актуальна.