2015

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14624

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Попередження кризових явищ на підприємстві засобами санації та реструктуризації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Товажнянський, Вячеслав Леонідович
    У статті розглянуто методичні підходи до визначення кризових явищ на машинобудівних підприємствах в рамках системи антикризового управління. Розроблено пропозиції щодо запобігання кризових явищ з використанням засобів санації та реструктуризації. Сформовано пропозиції по практичному використанню розроблених заходів на промислових підприємствах.
  • Ескіз
    Документ
    Зовнішньоторговельні відносини України
    (НТУ "ХПІ", 2015) Максименко, Яна Анатоліївна
    Стаття присвячена проблемі участі України в міжнародній торгівлі. Проаналізовано зовнішньоторговельні відносини України з різними країнами світу. Розкрито динаміку торгівельного обороту, торгівельного сальдо, структуру експорту та імпорту, їх географічну спрямованість. Виявлено основні проблеми в області участі України в даному процесі. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності зовнішньоторговельних відносин України.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми оцінки комунікаційної діяльності в роздрібній торгівлі
    (НТУ "ХПІ", 2015) Майстро, Руслана Григорівна; Васильєва, Катерина Володимирівна
    У статті розглядаються теоретичні підходи до оцінки комунікаційної діяльності торгівельного підприємства, досліджуються існуючі методи аналізу, їх переваги та недоліки в роботі роздрібної торгівлі та доводиться роль та значимість цього процесу для розвитку українських підприємств в сучасних умовах ведення бізнесу. Сьогодення підприємств вимагає широкого використання різноманітних комунікаційних інструментів, тому уміння формувати комунікаційну політику компанії, а особливо оцінювати та аналізувати ефективність комунікаційної діяльності, є вкрай важливими.
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація як елемент формування інноваційної діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Івко, Ігор Сергійович; Ніколаєв, Сергій Володимирович; Рибалко, Таісія Юріївна
    У статті проаналізовано теоретичні підходи до визначення значимості управління інноваційним процесом та мотиваціями на підприємстві та доведено роль та значимість цього процесу для розвитку українських підприємств в сучасних умовах ведення бізнесу. У галузях, в яких використовуються інновації, підприємства активно змагаються у швидкості їх впровадження. Уміння формувати й ефективно використовувати інновації стає вирішальним фактором забезпечення конкурентоспроможності та розвитку вітчизняних підприємств. Також у статті розкрито сутність процесу управління інноваційною та мотиваційною системами на підприємстві в сучасних умовах веденн я бізнесу, виявлено основні проблеми та основні напрями їх вирішення.