2015

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14624

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Документ
    Основні категорії теорії конкуренції
    (НТУ "ХПІ", 2015) Другова, Олена Сергіївна; Амансеідов, Шамухаммет
    У статті проаналізовані основні поняття теорії конкуренції. Систематизовано взаємозв’язок між дифеніціями конкурентний потенціал, конкурентоспроможність, конкурентні переваги. Згруповано основні ознаки поданих понять. Доведено, що конкурентоспроможність підприємства не є постійною властивістю і може виявлятися тільки порівняно з групою підприємств на певному ринковому сегменті.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний погляд на витрати бюджету України на науку та освіту
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гуріненко, Наталія Віталіївна; Герасіменко, Анастасія Миколаївна
    Проаналізовано видатки бюджету України на освіту і науку за останні роки, проведено аналіз стану бюджетного фінансування освітньої-наукової галузі України та її ефективності, рейтинг української освіти за складовими Глобального індексу конкурентоспроможності. Висвітлено основні фінансові положення нового закону "про вищу освіту".
  • Ескіз
    Документ
    Система управления качеством в автомобилестроительной компании IRAN KHODRO
    (НТУ "ХПИ", 2015) Хади, Амине
    В статье проведен анализ системы управления качеством в компании Iran Khodro, которая является крупнейшим автомобилестроительным предприятием в Иране и производит автобусы, микроавтобусы, легковые автомобили, грузовики, а также запчасти к ним. Продукция компании Iran Khodro соответствует самым современным стандартам качества, что подтверждается Сертификатом соответствия ISO 9001, выданом Международной организации по стандартизации RW-TUV. Компания Iran Khodro реализует принцип "Ориентация на потребителя", что позволяет ей учитывать превосходства в качестве выпускаемой продукции в условиях современной экономики.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи підвищення економічної ефективності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Мірошніченко, Ірина Юріївна
    На сучасному етапі основним критерієм успішності підприємства є його ефективність. Розвиток ринкових стосунків підвищує відповідальність і самостійність підприємств усіх форм власності у виробленні управлінських рішень по забезпеченню ефективності їх виробничо-господарської діяльності. Дієвість цих рішень залежить від різноманітних чинників, що знаходяться у різному ступені взаємодії не лише між собою, але і з кінцевими результатами виробництва. Нині практика вимагає розробки цілого комплексу питань, пов’язаних з особливостями вивчення окремих науково-технічних і практичних проблем підвищення ефективності.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний стан розвитку інноваційної діяльності на промислових підприємствах України
    (НТУ "ХПІ", 2015) Майстро, Руслана Григорівна; Цюпка, Дмитро Андрійович
    Стан інноваційної діяльності в Україні більшістю експертів-науковців визначається як кризовий і такий, що не відповідає сучасному рівню розвитку інноваційних процесів в країнах, для яких інноваційний розвиток є ключовим фактором економічної стратегії. У даній статті розглянуто сучасний стан розвитку інноваційної діяльності, а також способи підвищення розвитку інноваційного потенціалу промислових підприємств в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ціни на інноваційний продукт в залежності від обєкту продажу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Александров, Віталій Володимирович; Болтенко, Вікторія Ігорівна; Мірошніченко, Ірина Юріївна
    Формування ціни на продукти інноваційної діяльності включає аналіз попиту на ринку, стан грошової сфери, розрахунок життєвого циклу продукту, новизни товару, порівнянні ціни та якості, конкурентоспроможності продукту. Цінова стратегія визначається діяльністю, що орієнтується на покращення прогнозного рівня ціни у відповідності з умовами реальної ринкової ситуації та знаходженням й впровадженням необхідних цінових заходів з метою ефективнішого використання ціни на продукцію підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі
    (НТУ "ХПІ", 2015) Чайкова, Олена Ігорівна; Кріштальова, А. І.; Кононенко, Т. П.
    У статті розглядається та аналізується ринок виробництва молочної продукції у країні, враховуючи всі політичні, економічні та соціальні умови, які диктує сьогодення. Предметом аналізу виступає підприємство молочної галузі, яке розташоване в Харківській області та здійснює зовнішньоекономічну діяльність.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка методики обґрунтування ринкової стратегії транспортно-експедиторської компанії
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гладковська, Валентина Валеріївна; Раскевич, Ігор Вікторович
    У статті досліджується проблема забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних транспортно-експедиторських компаній в умовах невизначеності зовнішнього середовища їх функціонування, яка викликає необхідність вдосконалення методів та розвитку стратегічного підходу до управління транспортно-експедиторською діяльністю. Недостатня теоретична проробка методичних аспектів стратегічного аналізу, націлених на специфіку експедиторської діяльності, визначили актуальну потребу в вивченні поставленої проблеми.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка алгоритму оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2015) Шевченко, Марина Миколаївна; Сапожнікова, К. О.
    У статті досліджено поняття «конкурентоспроможності підприємства», виділено базові принципи та систематизовано основні методи оцінки її рівня. Розроблено алгоритм оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано власне визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства»., яке на відміну від існуючих, характеризується комплексністю та враховує просторові, часові, предметні, атрибутивні, відносні та інші характеристики поняття конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна складова як основа конкурентоспроможності підприємств олійно-жирової галузі
    (НТУ "ХПІ", 2015) Салькова, І. Ю.
    В наведеній статті розглянуто інноваційні напрямки на підприємствах олійно-жирової галузі. Проаналізовано проблеми розвитку олійно-жирової галузі в умовах ринкової системи господарювання в умовах глобалізації та економічної інтеграції. На основі аналізу інноваційної складової діяльності підприємств запропоновано комплекс інноваційних напрямків, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності підприємств олійно-жирової галузі.