Дисертації та автореферати
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16999
Електронна повнотекстова колекція авторефератів та дисертацій, упорядкована за назвами спеціальностей
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Формування конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг(НТУ "ХПІ", 2016) Дяченко, Тетяна АнатоліївнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2016. У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення та перспективне вирішення науково-практичного завдання з розробки конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг. У дисертації досліджено теоретичні основи конкуренції і стратегічного управління підприємств. Визначено основні поняття, що характеризують дані процеси. Розроблено класифікацію конкурентних стратегій промислового підприємства на ринку ремонтних послуг за ознакою ступеня стратегічних перетворень. Доповнено класифікацію суб’єктів конкуренції групою, яка формує інституційно-правове середовище. Проаналізовано стан і особливості умов функціонування підприємств на ринку ремонтних послуг. Розроблено інтегральні показники ринкового конкурентного середовища, сили конкурентної позиції підприємства, а також таксономічний показник рівня ефективності діяльності промислового підприємства на ринку ремонтних послуг. Удосконалено методичні засади визначення доцільності функціонування підприємства на цільовому ринку за допомогою матричного підходу до аналізу результатів оцінки ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до формування конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг, що ґрунтується на аналізі сили конкурентної позиції підприємства і рівня ефективності діяльності як основних індикаторів ступеня досягнення стратегічних цілей.Публікація Формування конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг(НТУ "ХПІ", 2016) Дяченко, Тетяна АнатоліївнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2016. У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення та перспективне вирішення науково-практичного завдання з розробки конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг. У дисертації досліджено теоретичні основи конкуренції і стратегічного управління підприємств. Визначено основні поняття, що характеризують дані процеси. Розроблено класифікацію конкурентних стратегій промислового підприємства на ринку ремонтних послуг за ознакою ступеня стратегічних перетворень. Доповнено класифікацію суб’єктів конкуренції групою, яка формує інституційно-правове середовище. Проаналізовано стан і особливості умов функціонування підприємств на ринку ремонтних послуг. Розроблено інтегральні показники ринкового конкурентного середовища, сили конкурентної позиції підприємства, а також таксономічний показник рівня ефективності діяльності промислового підприємства на ринку ремонтних послуг. Удосконалено методичні засади визначення доцільності функціонування підприємства на цільовому ринку за допомогою матричного підходу до аналізу результатів оцінки ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до формування конкурентних стратегій промислових підприємств на ринку ремонтних послуг, що ґрунтується на аналізі сили конкурентної позиції підприємства і рівня ефективності діяльності як основних індикаторів ступеня досягнення стратегічних цілей.