2018

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34931

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Формування готельних ланцюгів на ринку туристичних послуг
    (НТУ "ХПІ", 2018) Александрова, Вікторія Олександрівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна Юріївна
    Стаття присвячена оцінці і дослідженню напрямів формування і розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг. Розглянута і обґрунтована необхідність діяльності готельних ланцюгів на ринку туристських послуг, яка робить позитивний вплив на ефективність готельних підприємств. Готельні ланцюги є одній з найбільш прогресивних форм організації засобів розміщення, оскільки під єдиним брендом об'єднуються готелі з єдиною стратегією розвитку, відпрацьованою технологією обслуговування, загальними стандартами якості і цінової політики, системою бронювання і резервування місць. Саме єдині ознаки i принципи функціонуваня створюють популярність і прихильність бренду, високу завантаженість номерного фонду i відповідну рентабельність. У статті обґрунтовується необхідність задоволення споживчого попиту на готельні послуги і розвиток економіки в цiлому. Відмічений низький рівень розвитку готельних ланцюгів на території України і на основі систематизації досліджень учених виділені основні проблеми формування готельних ланцюгів на ринку туристських послуг в Україні. З урахуванням міжнародного і вітчизняного досвіду і прогнозованих тенденцій розвитку готельних ланцюгів запропоновані напрями в області державної політики по формуванню i розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг: аналізу методів збільшення інвестиційної привабливості проектів будівництва і модернізації сучасної мережі; забезпечення сприятливого середовища для формування і розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг; стимулювання використання підприємцями в управлінні готельними підприємствами комплексних підходів, стандартних бізнес, - процесів, сучасних технологій якості послуг. Використання державними органами влади запропонованих напрямів, на думку автора, дозволить підвищити активність і ефективність державної політики в області формування і розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Платоспроможність, ліквідність і фінансова стійкість: теоретичні і методичні аспекти аналізу
    (НТУ "ХПІ", 2018) Чайка, Тетяна Юріївна; Александрова, Вікторія Олександрівна; Бабіч, Володимир Володимирович
    Стаття присвячена оцінці, дослідженню і аналізу понять платоспроможності, ліквідності і фінансової стійкості підприємств в сучасних умовах. Досліджена економічна суть понять ліквідності і платоспроможності, розглянуті відмінність і схожість даних понять. Вивчення і узагальнення досліджень вітчизняних і зарубіжних теоретичних і методичних аспектів по питаннях платоспроможності і фінансової стійкості підприємств доводить відсутність єдиного підходу розуміння суті цих понять. Можна виділити дві групи учених, які дотримуються різних точок зору. Перша група дослідників розглядають ліквідність підприємства, не відокремлюючи його від поняття платоспроможності, як здатність здійснити грошові виплати в об'ємі і в терміни, передбачені контрактами. Друга група стверджує, що говорити про тотожність понять ліквідності і платоспроможності некоректно. Визначені основні показники ліквідності, використані у вітчизняному аналізі. Розглянуті методичні аспекти аналізу платоспроможності, ліквідності і фінансової стійкості підприємства. Виявлені принципи проведення аналізу фінансової стійкості підприємства в сучасних умовах. Поняття платоспроможність підприємства тісно пов'язана з поняттям кредитоспроможність. При оцінці кредитоспроможності позичальника враховуються майновий стан підприємства, економічна і ринкова кон'юнктура, а також фінансова стійкість компанії. Необхідність аналізу платоспроможності і ліквідності підприємства з метою уникнення банкрутства і втрати сегментів ринку обумовлена ефективністю його діяльності і займає істотну роль в оцінці ефективності роботи і знаходження резервів для розвитку бізнесу. Приведена система фінансових коефіцієнтів, за допомогою яких проводиться оцінка ліквідності підприємства. У вітчизняній практиці для проведення аналізу фінансової стійкості підприємства існує форма розрахунку, яка дозволяє визначити здатність підприємства втратити або відновити платоспроможність у вказаний період.