2018
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34931
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Economic efficiency of companies of hotel and restaurant business in kharkov region(НТУ "ХПІ", 2018) Sheianova, Elina DmytrivnaThe article is devoted to the analysis of economic efficiency at the enterprises of the hotel and restaurant business. The article analyzes and generalises theoretical approaches to the definition of the essence of the efficiency of enterprises. Economic efficiency - achievement of the greatest results at the least labor costs. Economic efficiency is a concrete form of manifestation of the law of time saving, their connection is through the growth of labor productivity, its increase means the increase of the effectiveness of cumulative labor, the increase of the efficiency of all production, conditioned primarily by the progress of productive forces. The article considered the features of the hotel and restaurant industry in Ukraine as a kind economic research. The article explored the essence of the concepts of "organizational structure o f the hotel", "hotel management", "economic efficiency" and "criterion of economic efficiency". The main approaches to assessing the economic efficiency of the hotel and restaurant business are described. The proposed directions of improving the quality of service evaluation in hotels in the Kharkiv region. The main ways of improving the strategy and tactics of price management at enterprises of the sphere of services of hospitality and restaurant business in the Kharkiv region are proposed. The article examined the formation of a modern domestic tourism market, the deepening of specialization and cooperation in the work of tourist enterprises, provision of conditions for the development of various types of domestic and in ward tourism, integration of Ukraine into the system of the world tourism market, development of international cooperation in the field of tourism, as well as solutions of the whole a complex of tasks in the field of personnel in the hotel and restaurant industry. The problems of the hotel business market are considered. The main approaches to assessing the economic efficiency of enterprises' activities are described; The relationship between resources and production results has been investigated. Considered the place of hotel and restaurant services in the tourism industry and enterprises of hotel industry as an important component of the tourism industry.Документ Інвестиції в людський капітал як ефективна стратегія сучасних компаній-лідерів(НТУ "ХПІ", 2018) Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола ПетровичВ економічному зростанні визначну роль грає людський фактор. Українська держава сьогодні потребує зміни стереотипів думок стосовно ролі працівників у діяльності підприємства. Цивілізований підхід передбачає прогресивне ставлення до людини як самоцінності й усвідомлення залежності між рівнем інвестицій у людський капітал і рівнем конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Погіршення макроекономічних показників розвитку економіки та суспільства призводять до того, що компанії не мають бажання й достатніх фінансових можливостей здійснювати інвестиції у людський капітал. Актуальними стають питання привернення уваги до необхідності вкладень у формування людського капіталу, його розвиток та збереження. Метою роботи є аналіз сутності поняття "людський капітал" з позиції інвестиційного підходу; визначення видів людського капіталу в які можна здійснювати інвестиції; аналіз досвіду компаній-лідерів щодо інвестицій у людський капітал. У результаті аналізу з'ясовано, що прихильники інвестиційного підходу виокремлюють наступні види капіталу, в які можна здійснювати інвестиції: індивідуальний людський капітал та людський капітал фірми. Визначені відмінності, що відрізняють інвестиції в людський капітал від інших видів інвестицій, а також проаналізовано таке явище, як негативний людський капітал. Наголошено, що в Україні людський капітал складає один з найнижчих відсотків у структурі національного багатства. Проаналізовано досвід американських компаній-лідерів та провідних українських компаній щодо інвестицій у людський капітал. Виявлено, що одним із пріоритетних напрямів інвестицій американських компаній-лідерів є інвестиції у медичне обслуговування і охорону здоров'я. Інвестиції у людський капітал українських компаній є доволі обмеженими. Вбачаємо за необхідне наголосити на тому, що сучасна практика менеджменту передбачає управління людиною як ресурсом, який потребує додаткових витрат, усвідомлення необхідності наявності висококваліфікованих кадрів і боротьби за їх збереження, індивідуального підходу, але з урахуванням інтересів компанії. Компанії, які перетворили робітників у головне джерело добробуту займають лідируючи позиції. У свою чергу такі робітники стають гордістю компаній та запорукою її конкурентоспроможності.Документ Визначення та сутність стратегії підприємства(НТУ "ХПІ", 2018) Угрімова, Ірина Володимирівна; Колмикова, Яна МиколаївнаВ статті розглядається сутність поняття "стратегія", наведені відомі визначення стратегії багатьох закордонних та вітчизняних авторів; дано визначення стратегії організації, визначена необхідність наявності стратегії для діяльності підприємства; формування та розвиток стратегії підприємства, вплив розробленої стратегії на діяльність підприємства; розкрито стратегію по суті, по структурі, стратегію розвитку; розглянуто важливість формування стратегії та основні вимоги, що пред’являються до будь-якої стратегії. Стратегія дає відповіді на багато питань, що постають під час діяльності підприємства та дозволяє зосередитися на головних проблемах і визначити необхідні шляхи розвитку в майбутньому. Описані різні види стратегій, їх класифікують за багатьма напрямками, але є основні, з точки зору яких виділяють: генеральну, ділову, функціональну, операційну, конкурентну, спеціальні стратегії, короткострокову (стратегічні завдання); за ступенем складності: прості і складні; різні види за різними ознаками. Всі вони можуть формуватися на підприємствах. Пропонується для розгляду своє бачення визначення поняття "стратегія", яке максимально демонструє сучасну сутність діяльності підприємства, яке в межах стратегічного управління планує свій розвиток. Визначено, що стратегія необхідна будь-якій компанії, що претендує на успіх. Зроблено висновок, що кожна організація повинна динамічно розвиватися та визначати цілі на майбутнє, тобто формувати стратегію свого розвитку.Документ Актуальні проблеми управління оборотними активами підприємства(НТУ "ХПІ", 2018) Хаустова, Ірина ЄвгенівнаДана робота присвячена дослідженню окремих аспектів управління оборотними активами і оборотним капіталом в умовах економічного спаду, досліджено проблему формування та використання оборотного капіталу. У роботі були запропоновані такі інструменти для вирішення зазначених проблем, як розрахунок оптимального показника замовлень, проведення моніторингу фінансового стану, розробка документів внутрішнього регламенту, а також проаналізовані результати залучення методичного інструментарію в управлінську роботу. Розглядається управління оборотними активами підприємства в загальному комплексі проблем підвищення ефективності їх використання.