Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Анализ энергетической эффективности электроприводов пассажирских лифтов
    (НТУ "ХПИ", 2010) Андрющенко, Олег Андреевич; Бойко, Андрей Александрович; Бабийчук, Ольга Борисовна
    The power efficiency analysis of the adjustable electric various systems drive of passenger lifts is given in work. The power efficiency is estimated on efficiency of the mechanism at rise of a nominal cargo and in a mode of start-up. The results of the analysis prove to be true by accounts of expenses and energy losses at improvement of morning and evening works cycles of the lift in view of the passengers flow. The progressiveness of gearless electric drive, in particular with thyratron motor of direct current with a disk rotor is shown. For the engineers and science officers engaged in development and modernization of electric drives of passenger lifts.
  • Ескіз
    Документ
    Некоторые особенности динамических режимов электромеханической системы с асинхронным электроприводом
    (НТУ "ХПИ", 2013) Герасимяк, Ростислав Павлович; Бабийчук, Ольга Борисовна; Субботин, Виктор Владимирович
    A method of accounting for the influence of viscous friction in the deformation of the elastic connection of the electromechanical system with a two-mass mechanical part is proposed. Its role in reducing the rate of dynamism is illustrated. The opportunity of applying additional corrective feedback, which allows to significantly reduce the load in the kinematic gear mechanism is proved.