Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Влияние гальваноплазменной обработки поверхности поршня на механические потери в автотракторном дизеле
    (НТУ "ХПИ", 2010) Парсаданов, Игорь Владимирович; Шпаковский, В. В.; Карягина, И. Н.; Белик, Сергей Юрьевич
    Наведені результати експериментальних досліджень з визначення впливу гальваноплазменої обробки поверхні поршня на ефективні показники автотракторного дизеля 4ЧН 12/14. Оцінка ефективності проведена по показниках витрати палива при роботі дизеля в широкому діапазоні частот обертання колінчатого вала і навантажень. Зроблено висновок, що підвищення ефективних показників автотракторного дизеля при застосуванні поршнів з гальваноплазменою обробкою бічної поверхні, забезпечується зниженням витрат на тертя у циліндро-поршневої групі.
  • Ескіз
    Документ
    Контактное взаимодействие поршня с гальваноплазменной обработкой боковой поверхности со стенками цилиндра ДВС
    (НТУ "ХПИ", 2012) Веретельник, Олег Викторович; Ткачук, Николай Анатольевич; Белик, Сергей Юрьевич
    В статье описан общий подход и математическая модель напряженно-деформированного состояния поршня со стенками цилиндра ДВС. Математическая модель контактного взаимодействия построена без упрощения условий контактного взаимодействия. Кроме того, предусмотрено учет контактнойжесткости слоя, который образуется в процессе гальваноплазменной обработки боковой поверхности поршня
  • Ескіз
    Документ
    Оценка насосных потерь в автотракторном дизеле с газотурбинным наддувом
    (НТУ "ХПИ", 2007) Парсаданов, Игорь Владимирович; Белик, Сергей Юрьевич
    It is considered factors, influencing upon pumping losses of the diesel with boost. They are organized experimental studies and is designed many factors mathematical model for estimation above enumerated factor on pumping losses.