Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Розробка плану формування пасажирських поїздів на основі методу роя часток
    (НТУ "ХПІ", 2011) Бутько, Т. В.; Прохорченко, А. В.; Шандер, О. Е.
    В роботі розглядаються питання щодо практичного використання нового методу в розробці плану формування пасажирських поїздів в дальньому та місцевому сполученнях з урахуванням пересадок на залізничних вокзалах на основі методу роя часток, перевагою якого є швидкість знаходження рішення для транспортної мережі великої розмірності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування моделі розвитку залізничної системи швидкісних перевезень на основі принципів самоорганізації
    (НТУ "ХПІ", 2011) Бутько, Т. В.; Прохорченко, А. В.; Пархоменко, Л. О.; Копаниця, І. В.
    В роботі запропоновано теоретично обґрунтувати підходи щодо формування раціональної топології мережі швидкісних залізничних перевезень, які забезпечать підвищення економічної ефективності перевезення пасажирів швидкісними поїздами. Для рішення поставленої задачі розроблено математичну модель еволюційного розвитку транспортної системи на основі поєднання фізичної гравітаційної моделі для визначення кореспонденцій потоків пасажирів та методу системи мурашиних колоній для пошуку ефективного варіанту розвитку топології мережі.