Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення управління прибутком на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Геворкян, Артем Юрійович; Євдокимова, Ольга Андріївна
    У статті розглянуто питання управлінням прибутком підприємства. Показано, що прибуток є важливою грошовою оцінкою виробничої та фінансової діяльності підприємства, що демонструє ефективність роботи підприємства. Bін є одним з основних показників діяльності та розвитку підприємства, вдосконалення матеріальної бази та його продукції. Розглянуто роль прибутку у розвитку підприємства в сучасних ринкових умовах. Проведено аналіз підходів щодо управління прибутком. Проаналізовані системи управління прибутком підприємства. Визначені послідовність дій при управлінні розподілом та використанням прибутку підприємства. Виявлено необхідні умови ефективного управління і вдосконалення процесу управління прибутком підприємства. Запропоновані заходи для покращення цільової структури використання прибутку підприємства, що дозволить поліпшити фінансове становище підприємства і збільшити ефективність його діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи формування прибутку та ділової активності підприємства ТОВ "ФМ Хладопром"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Геворкян, Артем Юрійович; Геляровська, Оксана Анатоліївна
    У статті проаналізовано шляхи формування прибутку та ділової активності на прикладі ТОВ "ФМ Хладопром". Наведена актуальність теми, визначено важливість такої фінансової категорії як прибуток. Проведено розрахунок групи фінансових показників, а саме, коефіцієнту обертання активів, коефіцієнту оборотності дебіторської заборгованості, показника тривалості обороту дебіторської заборгованості, коефіцієнту оборотності кредиторської заборгованості, показника періоду обертання кредиторської заборгованості. Наведено динаміку показників ділової активності ТОВ "ФМ Хладопром". Визначено, що продукція підприємства користується попитом у більш літній період часу, що визначає нетривалий операційний цикл. Відзначається, що ТОВ "ФМ Хладопром" дуже чутливо сприймає сезонні коливання. Зазначено, що усі показники тривалості операційних циклів обороту запасів знаходяться на середньому рівні, тобто вони покращуються, але у дуже повільних темпах. Для забезпечення зростання прибутку підприємству слід відшукати невикористані можливості його збільшення, тобто резерви зростання, а саме, зниження собівартості реалізованої продукції, скорочення адміністративних витрат та збільшення виручки від реалізації продукції. Збільшення виручки від реалізації продукції ТОВ "ФМ Хладопром" може бути пов’язане зі збільшенням асортименту продукції, випуском оновленого, більш якісного товару. Зниження собівартості реалізованої продукції станеться завдяки закупівлі нового, більш сучасного обладнання для виробництва продукції підприємства. Скорочення адміністративних витрат сприятиме збільшенню чистого прибутку. Представлені показники ділової активності ТОВ "ФМ Хладопром" за 2017, 2018, 2019 роки. Сформовано прогноз фінансових результатів ТОВ "ФМ Хладопром". Висвітлені складові збільшення чистого прибутку підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Безпаперовий офіс в українських реаліях на прикладі компанії ПАТ "САН ІнБев Україна"
    (НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Каплун, Аліна Володимирівна; Локтіонова, Олександра Серафимівна
    Проведено аналіз основних досліджень успішних проектів з ліквідації паперу, виявлені найбільш вагомі причини використання паперу та шляхи їх оптимізації. Проведено дослідження правових і законодавчих аспектів в Україні з використання електронного документообігу. Розглянуто і проаналізовані найбільш поширені види документів, які зустрічаються на підприємстві. Виявлено відділи, які друкують найбільшу кількість паперу в офісі методом статистичного збору даних і їх обробкою. Опрацьовано законодавчу базу України щодо впровадження електронного документообігу. Виявлено бар'єри, які не дозволяють українським підприємствам повністю перейти на безпаперову модель обробки і зберігання інформації на електронних і цифрових носіях. На прикладі бухгалтерських книг з історією про зміни в зарплаті співробітників компанії виявлено, що дані книги не можуть бути оцифровані, оскільки витрати часу на розпізнавання тексту занадто великі, що представляє собою неефективний підхід до оптимізації використання паперу в офісі, при цьому оптимізуючи кілька одних процесів від ручних модифікацій, тим самим додаючи роботи іншому персоналу, або витрачаючи кошти на послуги аутсорсингової компанії. Проведено аналіз відділів офісу підприємства і кількості паперу, яка друкується в кожному відділі. Ознайомлення із заходами, які ведуться на підприємстві для зменшення кількості паперу. Розроблено рекомендації щодо подолання бар'єрів на шляху зменшення використання паперу та шляхи оптимізації використання паперових носіїв інформації. Запропонована оптимізація процесу інвентаризації основних засобів шляхом застосування електронного коду для сканування цифровим носієм і швидким отриманням інформації про всі основні засоби в реєстрі. Розраховано кількісне вираження від впровадження можливих заходів і економія для підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова стратегія просування товару на українському ринку на прикладі компанії ПАТ "сан інбев Україна"
    (НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Каплун, Аліна Володимирівна
    Виявлені ключові фактори, які впливають на ринок українських пивоварів, проведена оцінка ризиків з урахуванням падіння пивного ринку та не сприяння уряду України до розвитку пивної галузі. Проведений аналіз маркетингово-збутової стратегії компанії, характеру змін настроїв у споживачів щодо смакових вподобань. Зроблено дослідження щодо розробки рекомендацій стратегії просування товару на ринку України. Виконано аналіз фінансового стану та аналіз діяльності підприємства, його конкурентного середовища, виявлені слабкі та сильні сторони підприємства, можливості та загрози при здійсненні діяльності. Наданий перелік стратегій просування продукції підприємства. Серед обраних стратегій переважає маркетингова діяльність підприємства, яка спрямована на соціальні рекламні кампанії, а також на укріпленні локальних торгових марок, які входять до українського портфелю брендів, розробка нової етикетки для продукції. Дані заходи спрямовані на підвищення привабливості споживача у традиційних і сучасних каналах збуту продукції. Запропоновані заходи щодо просування товару орієнтує підприємство на ринкові цінності, підпорядковує його діяльність забезпеченню споживчих потреб покупців цільового ринку. Формулювання стратегій просування товару допомагає із з’ясуванням особливостей потенційних покупців, їх потреб і життєвих цінностей; головних конкурентів, їх товарів, методів і способів поведінки на ринку; оптимальним вибором товарної і цінової політики; умінням ефективно створювати і використовувати торговельні мережі; здатністю створювати позитивний імідж своєму товару, торговій марці, а також переконувати покупця в особливих вигодах від користування пропонованим товаром і забезпечувати ці вигоди. Опрацьована стратегія ціноутворення підприємства, як результат запропоновано складання промо-плану з фокусом на бренди із супер-преміум сегменту для збільшення об'єму продажів та завоювання частки ринку конкурентів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування міжнародної рекламної кампанії
    (НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Долина, Ірина Володимирівна; Клепікова, Світлана Володимирівна
    Розглянуто основні складові рекламної кампанії підприємства. Зроблено висновок, що рекламну кампанію слід проводити поетапно. Запропоновано рекламну кампанію для ПАТ "Харківська бісквітна фабрика", що складається з п'ятьох етапів. Кожен етап включає в себе певну кількість заходів, що у підсумку повинні збільшити прибуток підприємства та долю ринку кондитерських виробів Таджикістану. Розраховано бюджет рекламної кампанії для ПАТ "Харківська бісквітна фабрика" на ринку Таджикістану.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори, що впливають на визначення інвестиційної привабливості та вартості бізнесу
    (НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна
    Запропоновано основні фактори, що впливають на оцінку вартості компанії, та на основі емпіричного дослідження визначено кореляційний зв'язок між значенням цих факторів та вартістю компаній металургійної галузі. Найбільш значущими фінансовими показниками було визначено рентабельність власного капіталу та темпи росту компанії. Найбільш значущими не фінансовими чинниками визначено якість управління підприємством та рівень ризику. Між значенням інвестиційної привабливості та ринковою вартістю підприємства та рентабельністю активів і ринковою часткою підприємства визначено кореляційний зв'язок середньої сили.
  • Ескіз
    Документ
    Економічний зміст процесів адаптації підприємств машинобудування до умов СОТ
    (НТУ "ХПІ", 2010) Геворкян, Артем Юрійович
    В статье рассматривается сущность экономических процессов адаптации предприятий машиностроения Украины к условиям Всемирной торговой организации, которые учитывают зарубежный опыт указанной интеграции.
  • Ескіз
    Документ
    Використання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовах
    (НТУ "ХПІ", 2011) Геворкян, Артем Юрійович; Головко, В. В.
    В умовах сучасної конкуренції основною метою роздрібних мереж є пошук трендів та технологій, які дозволили б їм залучити нових споживачів та забезпечити стабільність продажу. Дивлячись на це, виробники спрямовують зусилля на розробку антикризових рішень, які дозволили б їм забезпечити відповідний ефект.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічна сутність категорії «адаптація» підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2011) Геворкян, Артем Юрійович
    У статті розглядається теоретико-методологічна сутність категорії «адаптація» у контексті Світової організації торгівлі.
  • Ескіз
    Документ
    Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Геворкян, Артем Юрійович; Гутнєва, О. О.
    У статті розкрито питання особливостей реалізації маркетингової комунікаційної взаємодії в Інтернеті, виявлено основні переваги мережі Інтернет як носія маркетингових комунікацій, проведено їх порівняльний аналіз та запропоновано класифікацію веб-ресурсів як невід’ємного носія комунікацій в Інтернеті.