Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Диагностика линий электропередач при помощи летательного аппарата повышенной дальности действия
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Горюшко, Вадим Вадимович; Лищина, Владислав Владимирович; Данильченко, Дмитрий Алексеевич; Ткачов, Юлий Витальевич; Безкостный, Павел Игоревич; Яковенко, Иван Сергеевич; Якименко, Иван Владимирович; Переверзев, Богдан Геннадиевич
    В статье рассмотрены возможности диагностики воздушных линий электропередач с помощью беспилотных летательных аппаратов. Были проанализированы различные типы летательных аппаратов, их недостатки и преимущества. По результатам анализа, для коптеров был выявлен общий недостаток, малая дальность полета и из-за высокой скорости полета БПЛА («самолета») недостаточная точность фиксации параметров линии. Авторами предлагается использование коптеров для мониторинга воздушных линий. Описано оборудование необходимое для мониторинга воздушных линий. Особое внимание уделено зарядному устройству, позволяющему увеличить дальность полета коптера. За счет преобразования энергии электромагнитного поля в электродвижущую силу с последующим выпрямлением полученного тока для питания коптера.