Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Адаптація інформаційного програмного комплексу «IdenMonDiaOperСon «HNADU-16»» для системної взаємодії з підключеними автоматизованими транспортними засобами в умовах ITS
    (НТУ "ХПІ", 2017) Волков, Володимир Петрович; Грицук, Ігор Валерійович; Грицук, Юрій Валерійович; Волков, Юрій Володимирович
    Розглядаються можливості застосування інформаційного програмного комплексу «IdenMonDiaOperСon «HNADU-16»» для класифікації умов експлуатації транспортних засобів в інформаційних умовах ITS. Наведено особливості використання інфраструктури автомобільних доріг та моніторингу транспортних засобів. Проаналізовано залежність основних класифікаційних ознак умов експлуатації в залежності від складових можливостей використання інформаційних умов ITS і можливостей використання властивостей підключених транспортних засобів.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування методики застосування класифікації умов експлуатації транспортних засобів в інформаційних умовах ITS
    (НТУ "ХПІ", 2017) Волков, Володимир Петрович; Грицук, Ігор Валерійович; Грицук, Юрій Валерійович; Шурко, Генадій Костянтинович; Волков, Юрій Володимирович
    Розглядаються особливості методики використання класифікації умов експлуатації транспортних засобів в інформаційних умовах ITS. Розглядаються особливості використання інфраструктури автомобільних доріг та моніторингу транспортних засобів. Система дозволяє здійснювати збір, обробку та оперативне представлення інформації з бортової частини ITS у складі бортового інформаційного комплексу, аналіз стану автомобільних доріг, прилеглої території та їх інфраструктури. Наведено можливості моніторингу в додатку до тестового автомобіля та ділянки автомобільної дороги.
  • Ескіз
    Документ
    Комплексний комбінований прогрів: системний підхід до формування схем забезпечення оптимального температурного стану ТЗ в умовах експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Грицук, Ігор Валерійович
    The article describes the results of the formation of a systematic approach to ensure optimal temperature condition of the vehicle in service with the help of a complex combined with warm thermal storage technology. The prevailing approach allows the system to explore all possible schemes integrated system for combined heating motor vehicle and (or) power plant arising from patterns (morphology) structure. This approach takes into account, besides the already known and unusual options that under normal bust could be neglected. This, unlike the simple enumeration is eliminated undesirable option skip any options. This is an opportunity to consider the long–term technical solutions while still in the stages of design and technological development, or those who currently do seem inconsistent to study the processes of warming up the engine.
  • Ескіз
    Документ
    Методика визначення параметрів контактного теплового акумулятора фазового переходу двигуна у складі комплексної системи комбінованого прогріву
    (НТУ "ХПІ", 2015) Грицук, Ігор Валерійович
    У статті описана методика визначення параметрів контактного теплового акумулятора з фазовим переходом у складі комплексної системи комбінованого прогріву для зберігання теплової енергії двигуна транспортного засобу або енергетичної установки в міжзмінний період. Методика дозволяє повною мірою урахувати умови експлуатації і включає в себе всі процеси роботи контактного теплового акумулятора комплексної системи комбінованого прогріву.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості теплової підготовки транспортного двигуна за допомогою накопичувача моторної оливи з тепловим акумулятором фазового переходу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Грицук, Ігор Валерійович
    У статті описані результати теплової підготовки оливи транспортного двигуна за допомогою накопичувача моторної оливи з тепловим акумулятором фазового переходу у складі комплексної системи комбінованого прогріву. Отримані результати дозволяють повною мірою урахувати умови експлуатації для здійснення довготривалого зберігання теплової енергії не працюючого двигуна транспортного засобу в різних кліматичних умовах експлуатації і формування ефективного складу комплексної системи комбінованого прогріву.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування структури вимірювального комплексу для дослідження роботи двигуна внутрішнього згорання транспортного засобу з системою прогріву й тепловим акумулятором в процесі пуску і прогріву
    (НТУ "ХПІ", 2014) Гутаревич, Юрій Феодосійович; Грицук, Ігор Валерійович; Адров, Дмитро Сергійович; Комов, А. П.; Тріфонов, Д. М.
    У статті описано можливу структуру інформаційного комплексу для дослідження роботи двигуна внутрішнього згорання транспортного засобу з системою прогріву та тепловим акумулятором в процесі пуску і прогріву. Комплекс дозволяє проводити дистанційну оцінку параметрів роботи і теплової підготовки двигуна в структурі інтелектуальних транспортних систем.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування автоматичного керування системою прогріву двигуна внутрішнього згорання з тепловим акумулятором
    (НТУ "ХПІ", 2014) Грицук, Ігор Валерійович; Прилепський, Ю. В.; Адров, Дмитро Сергійович; Комов, А. П.; Предко, О. В.
    У статті представлені результати формування автоматичного керування системою прогріву двигуна внутрішнього згорання з тепловим акумулятором в процесі пуску і прогріву. Обґрунтувано склад і взаємодію елементів схеми автоматичного керування системою прогріву двигуна внутрішнього згорання з тепловим акумулятором в процесі пуску і прогріву. Розроблена система прогріву двигуна внутрішнього згорання дозволяє проводити дистанційне і автоматичне керування роботою і тепловою підготовкою двигуна в структурі інтелектуальних транспортних систем.
  • Ескіз
    Документ
    Організація технічної експлуатації автомобілів в умовах формування інтелектуальних транспортних систем
    (НТУ "ХПІ", 2013) Волков, Володимир Петрович; Матейчик, В. П.; Комов, Петро Борисович; Комов, Олександр Борисович; Грицук, Ігор Валерійович
    У статті представлені створені в структурі інтелектуальних транспортних систем сучасні інформаційні комплекси програм аналітико-ймовірнісної методики, що дозволяють виконувати технологічний розрахунок для планування роботи системи ТО і Р транспорту та проводити оцінку викидів та відходів