Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Алгоритм оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів продуктової компанії на прикладі IT-галузі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сергієнко, Олена Андріанівна; Чернова, Наталя Леонідівна; Момотков, Ігор Сергійович; Гузь, Остап Богданович
    Сучасний стан IT-галузі характеризується високим рівнем ринкової капіталізації та стрімкими темпами зростання у порівнянні з більшістю інших галузей світової економіки. Збереження зазначеної конкурентної позиції потребує досліджень щодо підвищення ефективності управлінської діяльності та визначає актуальність задачі оцінки та аналізу системи бізнес-процесів IT-компаній. Проблематика аналізу системи бізнес-процесів є достатньо досліджуваною, але питання моделювання взаємозв’язків між окремими показниками, що характеризують бізнес-процеси, та узагальнюючими показниками ефективності ще потребують доопрацювання. Ефективність показує, наскільки добре виконуються процеси у комплексі, тому дуже важливим є не тільки оцінити показник ефективності кількісно, але й визначити ступень впливу на нього окремих складових, отримати перелік ключових проблемних чинників негативного впливу, для котрих незначні зміни в їхньому перебігу призводять до суттєвих змін у функціонуванні та розвитку компанії в цілому. В поточному дослідженні першочергову увагу приділено стратегічним бізнес-процесам, які у свою чергу декомпозуються на тактичні та операційні. Загальна оцінка ефективності стратегічного бізнес-процесу залежить від ефективності кожного дочірнього процесу. Оцінку ефективності процесів операційного рівня пропонується здійснювати відносно обсягів витрат трудових та матеріальних ресурсів на їх виконання. Метою роботи є розробка та практична реалізація алгоритму оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів ІТ-компанії. Зазначений алгоритм містить наступні основні етапи: оцінка кількісних параметрів бізнес-процесу; побудова моделі залежності результатів бізнес-процесу від ресурсних показників; оцінка показників ефективності управління бізнес-процесом; оцінка синергетичного ефекту від реалізації дочірніх бізнес-процесів. На виході алгоритму отримаємо систему кількісних показників, які дозволяють провести ранжування бізнес-процесів за рівнем ефективності, визначити ступень впливу окремих складових бізнес-процесу на загальний показник ефективності, оцінити синергетичний ефект від реалізації дочірніх бізнес-процесів.