Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Виявлення взаємозв’язку управління та мотивування персоналу з корпоративною культурою сучасного підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гуцан, Олександр Миколайович
    У представленій статті на основі здійсненого комплексу досліджень здійснено виділення авторів які займалися питаннями науково-методичного дослідження питань корпоративної культури підприємства. В контексті тематики дослідження виконано виокремлення науковців та фахівців, які досліджували певні аспекти та розуміння управління персоналом у розрізі корпоративної культури як її логічної та не від’ємної складової. Виконано аналіз деяких понять «корпоративна культура» з точки зору управління та мотивування персоналу та авторського контекстного бачення у розрізі дослідження. Сформовано удосконалену структурно-логічну схему взаємодію корпоративної культури та політики з управління та мотивування персоналом у систематизованому та наочному вигляді для можливості її подальшого практичного застосування на підприємствах. Акцентована увага на необхідності реалізації організаційно-комунікаційну складової діяльності менеджера, як важливого аспекту взаємодію HR та мотиваційних компонент з корпоративною культурою та описані можливі шляхи реалізації цього напрямку. Надано авторське бачення наповнення організаційно-комунікативних складових елементів управління та мотивування персоналом, у контексті корпоративної культури. На основі досліджень у наочному вигляді сформовано удосконалену схему організаційно-логічної взаємодії корпоративної культури та потенціалу підприємства в мотиваційному контексті. Представлено авторське обґрунтування та опис необхідності врахування та інтеграції, як мотиваційної компоненти потенціалу працівника та трудового потенціалу підприємства з корпоративною культурою так і доцільності врахування наявності зворотності зв’язку розглянутих елементів.
  • Ескіз
    Публікація
    Корпоративні заходи та свята як провідний інструмент не матеріальної мотивації: визначення та організаційно-управлінські аспекти діяльності менеджера
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гуцан, Олександр Миколайович
    У представленій науковій статті на основі здійсненого комплексу досліджень автором виконано дослідження та аналіз такого важливого інструменту не матеріальної мотивації персоналу, в сучасних умовах, як корпоративні заходи та свята у мотиваційному та організаційноуправлінському розрізі діяльності менеджера з метою підвищення ефективності сприйняття корпоративної культури та підвищення ефективності підприємства. Проведене авторське дослідження дозволило підкреслити той факт, що корпоративна культура взагалі та її елементи зокрема, які досліджувалися, у вигляді корпоративних заходів та свят є надзвичайно важливим аспектом діяльності сучасного менеджменту щодо ефективного управління підприємством і потребують відповідного науково-методичного опису, забезпечення, розробки та якісного відношення щодо їх впровадження у життя і наявності відповідних ресурсів спеціалістів. На основі аналізу літератури систематизовано та проаналізовано визначення поняття «корпоративна подія (захід)» та надано її удосконалене авторське розуміння з мотиваційної точки зору. Також стисло досліджено визначення сутності поняття «корпоративне свято» та запропоновано авторське бачення цього визначення у мотиваційному контексті. Досліджено та виконано узагальнення та систематизацію основних етапів успішної організації корпоративного заходу, у сучасних умовах, та виконано контекстний їх аналіз. На основі цього показано та доведено з авторської точки зору, що успішність діяльності підприємства знаходиться в певній залежності від наявності, рівня розвитку та сприйняття працівниками корпоративної культури не від’ємною частиною якої є корпоративні заходи та свята підприємства процедурна та мотиваційна складова яких і досліджується в представленій роботі.