Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Організація навчально-виховної роботи у земських школах Харківської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)
    (НТУ "ХПІ", 2015) Жуков, С. М.
    Розглядається навчальний процес та виховна робота у земських початкових народних училищах на Харківщині у 1865-1917 рр. Проаналізовано зміст навчальних програм, форми навчальної роботи, охарактеризовано систему проведення випускних іспитів. Визначено внесок Міністерства освіти, Харківської дирекції народних училищ та місцевого самоврядування у формування змісту та організацію освітнього процесу. Розглянуто зміст, завдання та основні форми виховної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Законовчителі земських шкіл Харківської губернії (друга половина XIX–початок XX століття)
    (НТУ "ХПІ", 2013) Жуков, С. М.
    У статті досліджується питання педагогічної діяльності представників нижчого православного духовенства у земських початкових училищах Харківської губернії у другій половині ХІХ–на початку ХХ століття. Охарактеризовано соціально-правовий статус, систему заходів заохочення законовчителів органами місцевого самоврядування, проаналізовано стан відносин священиків з іншими учасниками освітнього процесу.