Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегії забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна
    У статті проведено критичний аналіз існуючих підходів до розробки стратегії економічної безпеки підприємства та його бізнес-процесів, реалізація якої має велике практичне значення у забезпеченні його ефективної діяльності в поточному періоді та сталому розвитку у майбутньому. Стратегічний підхід в управлінні економічною безпекою підприємства дозволяє проводити моніторинг впливу негативних факторів на бізнес-процеси підприємства, розробляти превентивні заходи щодо усунення або запобігання їх впливу, підвищувати інформованість та визначеність їх стану у майбутньому періоді, забезпечувати керованість й ефективність змін та досягнення цілей функціонування та розвитку підприємства. Метoю дослідження є розвиток методичних підходів щодо формування стратегій економічної безпеки бізнес-процесів підприємств. Доведено, що економічна безпека бізнес-процесів підприємства визначається захищеністю бізнес-процесів з урахуванням рівня їх зрілості, узгодженістю економічних інтересів стейкхолдерів із наявним потенціалом і заявленими цілями, що сприяє розробці концептуального підходу до формування стратегії забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів підприємства та типів стратегій за ними. Обґрунтовано авторський підхід до розробки стратегії економічної безпеки бізнес-процесів підприємства залежно від зони безпеки та типів стратегій його економічної безпеки. Такий методичний підхід до формування стратегії забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів підприємства дoзвoлив вcтанoвити йoгo cкладoві та взаємoзв’язки між ними, та розробити комплекс заходів із забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів підприємства. Зроблено висновок, що запропонований методичний підхід є підґрунтям забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів підприємства, враховуючи як стан, так і напрямок розвитку підприємства, має практичне значення в поточному та стратегічному періодах і дозволяє звести до мінімального рівня вплив негативних факторів, підвищити визначеність майбутнього стану підприємства, забезпечити керованість й ефективність змін і досягнення цілей підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Компаративний аналіз сучасних каналів комунікації для організації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Казак, Ксенія Ігорівна; Краснокутська, Наталія Станіславівна
    Актуальність статті зумовлена стрімким проникненням соціальних медіа у більшість сфер життя суспільства та організацій. У статті проаналізовано сучасні тенденції розвитку соціальних медіа як каналів комунікації та їх вплив на діяльність організації. Доведено, що розвиток інтернет-технологій сприяє створенню нових каналів комунікації, а сучасний висококонкурентний ринок диктує свої умови, тож організації важливо обрати ефективний спосіб передачі інформації для конкретного повідомлення. Поява нових каналів комунікації переводить спілкування зі стейкхолдерами на новий рівень та надає низку переваг. Визначено, що комунікації через соціальні медіа сприяють побудові якісного діалогу між організацією та її аудиторією, а також дозволяють суттєво знизити витрати. Ведення профілю у соціальній мережі чи створення власної спільноти д опомагає формувати якісні довгострокові відносини. Установлено, що соціальні мережі можуть впливати на підвищення продажів організації, розвиток її партнерських відн осин та сприяти розробці унікального продукту для конкретної групи клієнтів. Визначено порядок дій під час вибору ефективного каналу комунікації, а також запропоновано систему критеріїв щодо визначення оптимального каналу комунікації для організації. На основі запропонованих критеріїв проведено компаративний аналіз основних с учасних каналів комунікації та визначено їх переваги та обмеження.