Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Застосування системи контролінгу для ПАО "ДМЗ"
    (НТУ "ХПІ", 2016) Міщенко, Володимир Акимович; Фуско, Владислав Олександрович
    У статті розглянуто діяльність вітчизняного підприємства ПАО "ДМЗ". Описана система обліку та система контролінгу. Аналізуються теоретичні етапи впровадження контролінгу. Побудована схема етапів впровадження контролінгу для промислового підприємства. Розглядається система контролінгу для ПАО "ДМЗ". Обгрунтовується застосування методу сум покриття як альтернативного методу обчислення прибутку.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення індикатора стійкості підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Сітак, Ірина Леонідівна; Коробков, Д. В.; Міщенко, Володимир Акимович; Рильцев, Р. О.
    Пропонується показник оцінки стійкості підприємства, котрий розраховується на базі ключових показників, які знаходяться у фінансових документах підприємства i можуть контролюватися за допомогою системи збалансованих показників
  • Ескіз
    Документ
    Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України
    (НТУ "ХПІ", 2013) Міщенко, Володимир Акимович; Гарбуз, Н. П.
    В статті досліджується вплив зовнішніх факторів при формуванні міжнародної маркетингової стратегії підприємствами кондитерської галузі.