Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Документ
    Исследование силовых факторов в зубчатом зацеплении с промежуточными телами качения
    (НТУ "ХПИ", 2006) Бондарь, Ю. Г.; Лесняк, Г. А.; Носко, П. Л.; Стрельников, В. Н.; Титаренко, А. И.
    Представлена методика силового расчёта элементов зацепления с промежуточными телами качения, особенностью которой является близость радиусов кривизны контактирующих тел.
  • Ескіз
    Документ
    О расширении кинематических возможностей планетарной передачи K-H-V
    (НТУ "ХПИ", 2008) Шишов, В. П.; Носко, П. Л.; Ткач, П. Н.; Муховатый, А. А.
    Отримано рекомендації зі створення передач К-Н-V з різністю чисел зубців коліс із внутрішнім та зовнішнім зачепленням, що дорівнює одиниці.
  • Ескіз
    Документ
    Построение сопряженной поверхности зубчатого зацепления
    (НТУ "ХПИ", 2008) Носко, П. Л.; Павлов, А. И.; Черников, А. В.
    Наведений метод побудови спряженої поверхні зубчастого зачеплення, якщо відома поверхня зубця шестерні. Для запису потрібних формул використовуються рівняння Ейлера-Саварі. Цей метод слід застосовувати для виготовлення інструменту, якщо зубчасті колеса нарізаються методом копіювання.
  • Ескіз
    Документ
    О создании высоконагруженных гиперболоидных передач с улучшенными и экстремальными геометрокинематическими показателями
    (НТУ "ХПИ", 2008) Голубенко, А. Л.; Мединцева, Ю. В.; Носко, П. Л.
    Створення високонавантажених гіперболоїдних передач з покращеними і екстремальними геометрокінематичними показниками на основі квазігіперболоїдного зачеплення – перспективний і ефективний напрям в підвищенні техніко-економічних характеристик редукторів.
  • Ескіз
    Документ
    Основи синтезу вихідного контуру циліндричних зубчастих передач із підвищеною зносостійкістю зубців коліс
    (НТУ "ХПІ", 2009) Шишов, В. П.; Носко, П. Л.; Ткач, П. М.; Скляр, Ю. О.; Ткач, І. Г.
    Дано рекомендації з визначення геометрії вихідного контуру рейкового інструмента з умови зниженого спрацювання робочих поверхонь зубців.
  • Ескіз
    Документ
    Построение эволютного зацепления
    (НТУ "ХПИ", 2009) Носко, П. Л.; Черников, А. В.; Павлов, А. И.
    Розглядаються варіанти побудови передач з еволютним зачепленням, яке характеризується тим, що лінія зачеплення має еволюту. Вид еволютного зачеплення залежить від початкових умов (кута зачеплення в полюсі передачі) та величини коефіцієнту різноманітності.
  • Ескіз
    Документ
    Построение сопряженных рабочих поверхностей в зубчатом зацеплении
    (НТУ "ХПИ", 2010) Носко, П. Л.; Павлов, А. И.; Павлов, В. А.; Пятаев, А. В.
    В статті розглянуто питання побудови спряжених поверхонь в зубчастому зачепленні. Для цього записані формули, які дозволяють як найпростішим методом визначити лінію зачеплення або функцію бокової поверхні зубця зубчастого колеса.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз основних факторів, що визначають аерогідродинамічний опір у високошвидкісних зубчастих передачах
    (НТУ "ХПІ", 2015) Ставицький, В. В.; Носко, П. Л.; Марченко, Д. М.; Філь, П. В.; Кравченко, В. М.
    У статті виявлено природу аерогідродинамічного опору обертанню зубчастих коліс та запропоно- вано прості аналітичні вирази, які надають можливість визначати енергетичну ефективність високошвидкісних зубчастих передач. На підставі рівняння масового балансу визначена щільність оливоповітряної суміші в западинах зубчастого колеса та встановлено число Ейлера, що визначає досягнення її критичного значення. Визначено межі впливу торцевих зазорів на втрати потужності та ефективності застосування змащування зануренням.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование формообразования и оценка работоспособности винтовых передач
    (НТУ "ХПИ", 2015) Величко, Н. И.; Носко, П. Л.; Марченко, Д. Н.; Филь, П. В.
    В статье рассматривается построение обобщенной математической модели зубчатых передач, составленных из цилиндрических колес. Сопряженные поверхности колес описаны в виде огибающих инструмента реечного типа при параметрическом задании формы исходного контура. Построенная модель позволяет исследовать эксплуатационное зацепление приближенных гиперболоидных передач, полученных при использовании жесткой неконгруэнтной пары исходных контуров для шестерни и колеса. Исследовано влияние степени локализации контакта на положение активных действующих линий, выполнен численный анализ критериев работоспособности винтовых зубчатых передач с различной геометрией производящего реечного контура, приведены практические рекомендации по выбору параметров кругового контура.
  • Ескіз
    Документ
    Определение механического КПД в зубчатом зацеплении с учетом условий эксплуатации
    (НТУ "ХПИ", 2011) Ставицкий, В. В.; Носко, П. Л.
    Получены аналитические выражения для оценки потерь мощности вследствие трения скольжения и качения в зубчатом зацеплении. Выявлены основные факторы, влияющие на эффективность эвольвентной зубчатой передачи.