Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Двигатель с поперечным магнитным полем – компьютерные и экспериментальные исследования
    (НТУ "ХПИ", 2013) Палис, Ф.; Штаман, М.; Киршнер, Ю.; Наний, Виталий Викторович; Дунев, Алексей Александрович; Егоров, Андрей Владимирович
    Transversal flux machines (TFM) are distinguished by a high density of torque. Due its construction the TFM can be easily build with a high number of poles and opens new possibilities for designing low speed gearless drive systems. The presented paper focuses on FE modelling a given machine in its simplest form with flat magnet arrangement to make clear the advantages and disadvantages of this machine concept and to open him new fields of application. The main results of simulation are proved by experiment.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ поперечных колебаний мостового крана при изменении положения тележки
    (НТУ "ХПИ", 2013) Палис, Ф.; Толочко, Ольга Ивановна; Бажутин, Денис Владимирович
    The overhead crane framework transverse vibrations with different fixed trolley positions were analyzed. It is shown that a threemass mechanical system can reflect these vibrations with sufficient accuracy. The three-mass system parameter graphs as the function of trolley position were obtained.