Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Розрахунково-теоретичне обґрунтування конструктивних параметрів гідрооб'ємного механізму повороту
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Самородов, Вадим Борисович; Пелипенко, Євген Сергійович
    Робота присвячена розрахунково-теоретичному вибору раціональних передавальних відносин ланцюга редукторів гідрооб'ємного механізму повороту (ГОМП) українського гусеничного трактора ХТЗ-200, випущених в 1995 році малою серією (23 од.) Харківським тракторним заводом. Одним з пріоритетних завдань для тракторів такого типу є підвищення характеристик силового агрегату двигун - трансмісія. Великої популярності набувають гідрооб'ємні механізми повороту в трансмісіях гусеничних тракторів за рахунок ряду переваг - істотно зменшуються шкідливі впливи на ґрунт (зниження буксування з 15-20% до 3-4% і питомого тиску на грунт з 0,9 кг/см2 до 0,45 кг/см2 у порівнянні з колісними тракторами однакової потужності). ГОМП дозволяє не відключати відстаючий борт гусеничного трактора на повороті і забезпечувати його значно точніше і плавніше. Кількість управляючих впливів на кермо суттєво зменшується. В роботі розроблена та представлена математична модель трансмісії гусеничного трактора ХТЗ-200 і наведено залежність основних характеристик повороту трактора від передаточного числа ланцюга редукторів гідромотора ГОМП. Доведено, що збільшення передавального відношення ланцюга редукторів гідромотора ГОМП трактора дозволяє отримати менші радіуси повороту і збільшити кутову швидкість повороту, але в той же час це призведе до зростання тиску робочої рідини в системі гідрооб'ємної передачі. Визначено раціональне передавальне відношення ланцюга редукторів гідромотора ГОМП в процесі моделювання повороту трактора ХТЗ-200 на стерні.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження процесу гальмування трактора ХТЗ-21021 з безступінчастою трансмісією
    (НТУ "ХПІ", 2018) Самородов, Вадим Борисович; Пелипенко, Євген Сергійович
    В роботі наведено загальну математичну модель колісного трактора ХТЗ-21021 з безступінчастою трансмісією ГОМТ-1С, яка дозволяє досліджувати процес гальмування при використанні окремо штатної гальмівної системи та параметром регулювання гідромашини гідрооб’ємної передачі, а також комбіновано. Приведена основна її відмінність в порівнянні зі вже існуючими математичними моделями. Представлено вимірювальний комплекс, за допомогою якого відбувається фіксування експериментальних даних. Наведено фіксуючі прилади, які входять у вимірювальний комплекс. Описано принцип обробки експериментальних результатів дослідження. Наведено графічні результати зіставлення теоретичних з експериментальними даними в ході процесу гальмування колісного трактора з безступінчастою трансмісією.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування розміщення кінематичного розриву в безступеневій гідрооб'ємно-механічній трансмісії колісного трактора
    (НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Мітцель, Микола Олександрович; Пелипенко, Євген Сергійович
    В роботі проведено аналіз існуючих та перспективних схемних рішень розміщення кінематичного розриву для двопотокових безступеневих гідрооб'ємно-механічних трансмісій колісних тракторів тягового класу 4–5 т. Теоретично визначено перепад робочого тиску в гідрооб'ємній передачі та кутові швидкості валів гідронасосу та гідромотору при екстреному гальмуванні. Виконано порівняльний аналіз результатів для випадку гальмування трактора з максимальної швидкості та під час виконання технологічної операції. Розглянуто можливі конструктивні прийому реалізації кінематичного розриву для безступеневих трансмісій колісних тракторів типу ХТЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Закономірності розподілу кінематичних, силових та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічної трансмісії при реалізації різних способів гальмування
    (НТУ "ХПІ", 2017) Пелипенко, Євген Сергійович
    В роботі наведені та проаналізовані способи гальмування колісного трактора з гідрооб’ємно-механічною трансмісією шляхом натиснення на педалі «гальмо» та «зчеплення»; зменшенні обертів колінчастого валу та натисненні на педалі «гальмо» та «зчеплення»; натиснення на педалі «гальмо» та «зчеплення» і зміні параметру регулювання гідромашини; зміни параметру регулювання гідромашини, а також при зміні параметру регулювання гідромашини та натисненні на педалі «гальмо». Встановлено рекомендації щодо вибору способу гальмування при екстреній та службовій зупинці колісного трактора.