Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Лінеаризуюче керування відпрацюванням кутової швидкості та початкова ідентифікація параметрів синхронної явнополюсної машини зі збудженням від постійних магнітів
    (НТУ "ХПІ", 2019) Пересада, Сергій Михайлович; Решетник, Віктор Сергійович; Родькін, Дмитро Ілліч; Зінченко, Олексій Юрійович
    В роботі синтезовано лінеаризуючий зворотнім зв'язком алгоритм відпрацювання заданих траєкторій кутової швидкості і прямої компоненти струму статора явнополюсного двигуна зі збудженням від постійних магнітів. Також запропоновано триетапну процедуру початкової ідентифікації параметрів синхронного двигуна для реалізації функції "self-commissioning". Синтезовані адаптивні алгоритми дозволяють послідовно оцінювати всі сім параметрів синхронного двигуна в умовах сформованих тестів. Ефективність синтезованих алгоритмів підтверджено результатами математичного моделювання.
  • Ескіз
    Документ
    Бездавачеве керування в системах на основі машини подвійного живлення: короткий аналітичний огляд
    (НТУ "ХПІ", 2015) Пересада, Сергій Михайлович; Благодір, Віталій Олегович
    В роботі проведено аналіз представлених в літературі бездавачевих алгоритмів керування машиною подвійного живлення (МПЖ). Основними відмінностями в існуючих методах оцінювання кутового положення (швидкості) ротора МПЖ є точність розрахунку, чутливість до зміни параметрів, що входять в математичну модель спостерігача, особливості роботи в певних областях механічної характеристики асинхронного двигуна та в певних режимах роботи електромережі. Підходи до оцінювання можна поділити на основні три групи: розімкнені алгоритми, адаптивні методи та методи з введенням високочастотних сигналів. Проведений аналіз свідчить, що відомі методи ґрунтуються на суттєвих припущеннях, мають обмеження у використанні і потребують подальших досліджень.