Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Врахування поточного технічного стану автомобільного двигуна в прийнятті рішень щодо виконання профілактичних та відновлювальних робіт
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сахно, В. П.; Кукурудзяк, Ю. Ю.
    В статті описана методика визначення поточного технічного стану автомобільного двигуна на основі автоматизованого інтелектуально–експлуатаційного моніторингу. Така методика направлена на забезпечення оперативного визначення технічного стану двигуна в процесі експлуатації та допомоги в прийнятті обґрунтованих експлуатаційних рішень щодо виконання профілактичних чи відновлювальних робіт на основі комплексних експлуатаційних показників. Приведена ієрархічна структура та методика ідентифікації типових несправностей двигуна.
  • Ескіз
    Документ
    Методика визначення характеристик агрегатів ГСУ та режимів їх роботи для вантажних автомобілів в залежності від умов експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тімков, О. М.; Іванов, О. С.
    Розроблена методика, яка дозволяє встановити влив розподілу потужності між агрегатами гібридної силової установки (ГСУ), алгоритму керування та експлуатаційного маршруту руху на показники тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності вантажних автомобілів. В якості оціночних критеріїв виступають показники тягово-швидкісних властивостей, паливної економічності та витрати електричної енергії автомобілем із ГСУ. Використаний ймовірнісний підхід до вибору раціональної величини потужності ГСУ, її розподілу між електродвигуном (ЕД) і двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) та вибору режимів їх спільної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльна оцінка показників стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху
    (НТУ "ХПІ", 2014) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Глінчук, В. М.; Босенко, В. М.
    Проведена порівняльна оцінка показників стійкості руху триланкових автопоїздів різних компонувальних схем у неусталених режимах руху. Пропонується розглядати питання стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху на прикладі автопоїзда типу «B-Duble». Зроблено висновок про те, що на неусталених режимах руху триланковий автопоїзд типу „BDouble” має кращі показники стійкості у порівнянні з автопоїздами інших компонувальних схем – з напівпричепом на підкатному візку „Dolly”, сідельно-причіпним і причіпним з двома причепами.
  • Ескіз
    Документ
    Методика визначення ряду передаточних чисел коробки передач за умови мінімального шляху розгону автомобіля
    (НТУ "ХПІ", 2013) Сахно, В. П.; Корпач, О. А.
    Розроблено методику визначення передаточних чисел коробки передач, що забезпечують мінімальний шлях розгону автомобіля, та проведено її порівняння з іншими способами визначення ряду передаточних чисел коробки передач
  • Ескіз
    Документ
    Вплив поздовжньої сили у плямі контакту ведучих коліс на курсову стійкість руху автомобілів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Сахно, В. П.; Вербицький, В. Г.; Кондратьєв, В. В.
    Встановлено, що поздовжні сили у плямі контакту ведучих коліс з опорною поверхнею суттєво змінюють показники курсової стійкості руху автомобіля. У той же час перерозподіл навантаження по колесам автомобіля у поздовжній площині майже не впливає на показники стійкості руху автомобіля.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження повороткості легкового автомобіля малого класу
    (НТУ "ХПІ", 2013) Сахно, В. П.; Кузнєцов, Р. М.; Павлюк, В. І.; Костюк, П. П.
    Розроблено методику проведення експериментальних досліджень статичної повороткості. Підібрано комплекс вимірювальної апаратури. Створена дорожня лабораторія. Наведено висновки і рекомендації щодо подальших досліджень.