Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльна оцінка показників стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху
    (НТУ "ХПІ", 2014) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Глінчук, В. М.; Босенко, В. М.
    Проведена порівняльна оцінка показників стійкості руху триланкових автопоїздів різних компонувальних схем у неусталених режимах руху. Пропонується розглядати питання стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху на прикладі автопоїзда типу «B-Duble». Зроблено висновок про те, що на неусталених режимах руху триланковий автопоїзд типу „BDouble” має кращі показники стійкості у порівнянні з автопоїздами інших компонувальних схем – з напівпричепом на підкатному візку „Dolly”, сідельно-причіпним і причіпним з двома причепами.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив поздовжньої сили у плямі контакту ведучих коліс на курсову стійкість руху автомобілів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Сахно, В. П.; Вербицький, В. Г.; Кондратьєв, В. В.
    Встановлено, що поздовжні сили у плямі контакту ведучих коліс з опорною поверхнею суттєво змінюють показники курсової стійкості руху автомобіля. У той же час перерозподіл навантаження по колесам автомобіля у поздовжній площині майже не впливає на показники стійкості руху автомобіля.