Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Метод ограничения тока потребления векторного электропривода
    (НТУ "ХПИ", 2013) Смотров, Евгений Александрович; Дашко, Олег Григорьевич; Вершинин, Дмитрий Вениаминович; Субботин, Виктор Владимирович
    Report focuses on expanding the functionality of the electric drive with vector control. To limit the peak load on the energy source authors limit the additional parameter – the input current. The problem is solved by enhancing the control system structure and including additional regulators to an external circuit. Authors had made analysis of the static and dynamical properties of the electric drive with proposed structure.
  • Ескіз
    Документ
    Некоторые особенности динамических режимов электромеханической системы с асинхронным электроприводом
    (НТУ "ХПИ", 2013) Герасимяк, Ростислав Павлович; Бабийчук, Ольга Борисовна; Субботин, Виктор Владимирович
    A method of accounting for the influence of viscous friction in the deformation of the elastic connection of the electromechanical system with a two-mass mechanical part is proposed. Its role in reducing the rate of dynamism is illustrated. The opportunity of applying additional corrective feedback, which allows to significantly reduce the load in the kinematic gear mechanism is proved.